GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Forferdelig dårlig kundeservice. Håper alle leser de dårlige anmeldelsene før de velger dette selskapet. Har bare ett godt råd. STYR UNNA.
Ønsker at du kontakter oss slik at vi kan få vite hvorfor du mener det er dårlig kundeservice. Vi ønsker sefølgelig å hjepe alle våre kunde så godt vi kan. Vennlig hilsen Feda | Globalconnect Privat
Umulig å få tak i! Forsøkt å ringe dem en uke uten å få svar. Bare å få hivd dem ut, og inn med Telenor! Med så elendig kundeservice, må det snart være kroken på døra!
Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt. Om du sliter med å kontakte oss anbefaler jeg at du ringer inn tidligere på dagen eller kontakter oss via mail eller chat. Vi har også tilbakeringings funksjon. Vennlig hilsen Feda | Globalconnect Privat
Startet opp med globalconnect i februar, nå er det juni og må si at det er ingenting å klage på så langt. Stabilt internett med høy kapasitet. Fikk besøk på døren og endret til globalconnect på min eksisterende Telenor kabel. Overgangen var sømløs, selgeren på døra var veldig hyggelig og hjelpsom, forklarte godt hva jeg får og hva som kommer til å skje. Anbefales
Hei Petter, Takk så mye for omtalen! Vi setter stor pris på at du deler opplevelsen din og hvor fornøyd du er med overgangen og abonnementet ditt hos oss! Med vennlig hilsen Kevin | GlobalConnect Privat
Elendig og ustabilt internett, og ikke eksisterende kundeservice. Rett og slett håpløst
Hei Cathrine. Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Her trenger i å gjøre et feilsøk sammen med deg for å finne en løsning på problemene du opplever. fint om du kan kontakte oss direkte slik at vi får sjekekt dette. Vennlig hilsen Vilde| Globalconnect Privat
Det kom en selger på døra i januar 2023. Da avtalte vi at vi skulle starte fiber abonnement i september 2023 (da vi har binding via et annet firma). I mars 2023 fikk vi første faktura, men vi har ikke en avtale før september og ikke utsyr. Da måtte jeg bruke 2 timer på å kontakte de på tlf og få slettet fakturaen. Men andre faktura kom i april, tredje i mai, osv. Jeg har snakket med GobalConnect på tlf og epost ca 15 ganger, men de er totalt inkompetente og elendig service. Dette firmaet holder ikke det de lover, og kan ikke anbefales. Det er en grunn til at prisen er lav.
Hei Mads. Først må jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg er dessverre ikke kjent med din sak men ønsker gjerne å sjekke opp i dette. Fint om du kan ta kontakt med oss slik at vi får sjekekt dette Vennlig hilsen Vilde | Globalconnect
Doblet pris per mnd uten spesiell forvarsel... Andret AS og tok 850,- pr mnd, kontra 399,- Ikke imponert
Hei Kim. Jeg er dessverre ikke kjent med din sak men ønsker vedlig å sjekke opp i dette. Fint om du kan ta direkte kontakt med oss på telefon 38990100, på chat via vår hjemmeside eller på mail [email protected] Vennlig hilsen Vilde | Globalconnect privat
Har ventet på hjelp fra HomeNet hele dagen-ringte dem 10 ganger, men har ikke fått hjelp. Jeg måtte vente i 1-2 timer for å snakke med dem. Som andre skrev - tenk 10 ganger før å bli en kunde hos dem!
Hei Lorik. vi har dessverre hatt en del pågang på telefon som har ført til lengre svartid Dette må vi bare beklage for. Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect privat