GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har tidligere hatt Lynett internett som jeg var fornøyd med i 3 år og betalt hver faktura. Men etter at det ble automatisk overført til GlobalConnect så har det vært mye tull. De sender informasjon på SMS fra forskjellige telefonnumre hver gang, og ofte fra utenlandske nummer. Vanskelig å vite hva som er "ekte" og hva som ikke er phishing i disse tider. Bruker tydeligvis lite epost. I overføringsperioden fra Lynett så var det noe uklarheter i faktureringene, bla annet fordi noen måneder ble fakturert sammen, men andre ble fakturert som enkelt-måneder. I denne perioden så var det en faktura som ikke ble betalt (min egen feil, men var litt forvirring da ting måtte betales manuelt før efakture var satt opp). Men jeg ble aldri gjort oppmerksom på at denne manglet eller noe purring, men ble heller servert med at de stengte internettet på dagen uten varsel og påla gebryr på 500NOK.
Hei, Nå har ikke jeg direkte innsyn i saken din men jeg vet det har vært noen problemer med overførselen til oss i GC. Men dette løser vi alltid sammen med kunden på tråden. Så anbefaler du kontakter oss enten på telefon eller chat så skal vi hjelpe deg med problemet ditt. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect
Greit nett men litt for dyrt. Burde vært litt rimeligere.
Hei Paul Godt å høre at tjenesten fungerer fint her til deg. Når det gjelder pris, kan det være at du ikke har noen kampanjeperiode hos oss per dags dato, dette er noe vi kan tilby til alle våre kunder, både nye og eksisterende For å sjekke opp i dette, samt få et tilbud på en slik pris, kontakte oss direkte på chat eller 38 990 100 slik at vi kan sette deg i kontakt med riktig instanse angående dette Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
etter at vi byttet til globalconect har hastigheten på internett stupt. nettsider tar lang tid å laste inn videokvaliteten på youtb må skjøres på det laveste for at man skal kunne bruke det og vanlige serier går ikke an å strømme uten at videoen stopper vert 5 sekund for å buffre
Hei Mattis Beklager å høre at tjenesten ikke fungerer som den er forespeilet. Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte her, gjerne kontakt oss direkte på chat eller 38 990 100 slik at vi kan se på dette og finne en løsning sammen på dette Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Hvis du kan tegne abonnement hos noen andre, gjør dette. Jeg bytter så snart jeg kan.
Hei Espen Beklager opplevelsen du har hatt med tjenesten vår, slik skal det ikke være. Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte her, men gjerne kontakt oss direkte slik at vi kan bistå med dette Chat funksjonen våre ligger inne på våre hjemmesider : https://globalconnect.no/?gclid=CjwKCAiAzJOtBhALEiwAtwj8ts4C6tLWDVIQR2iHebNiEwbWKUQ89YX9CaV0ZJ6BAqs5GYulJuG6LBoCljgQAvD_BwE Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConncet Privat
Elendig kunde service 2-3 timer kø. nettet er greit nok men vet ikke helt hvor mye bedre det egentlig er i forhold til andre.
Hei Jimmy Beklager å høre at du har opplevd så lang ventetid her. Om du skulle ønske å komme i kontakt med oss direkte, anbefaler vi chat da dette ofte har en kortere ventetid enn på telefon Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Vanskelig å få hjelp til å få god spredning hjemme - dyrere enn tenkt.
Hei, Beklager du ikke har fått hjelp til problemet ditt, er ikke slik vi ønsker at kundene våre skal oppleve oss. Om du ikke har fått den hjelpen du trenger anbefaler jeg deg å ta kontakt slik at vi kan gi deg hjelp med problemet ditt. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect Privat
Spiser heller min egen bæsj enn å ha global no-connect. Det er det meat tragiske nettverket, hele sameiet måtte resette ruter 5 ganger samme kveld, oppstår daglige problemer, betaler for 1000 linje og får 50-100 når det er oppe. Markedets dårligste oppetid. Skal bytte, ingen mobilnettverk i norge er så dårlig, dette er i tillegg fiber som skal være betydelig mer stabilt. Trist at de ikke vil gjøre noe for å forbedre problemene som har oppstått hver dag i over 5 år. Ingen kundeservice på dagtid eller kveldstid? Helt utrolig dårlig selskap. Spyr av dere.
Hei. Først vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Dersom dere opplever problemer med tjenesten vil vi selvfølgelig finne en løsning på dette. Her trenger vi at du tar direkte kontakt med oss når du er hjemme og i nærheten av utstyret. Vi er tilgjengelig på telefon mandag til fredag fra kl 08.00-21.00 og på chat mandag - fredag fra kl 09.00 -21.00, lørdag og søndag fra kl 10.00-15.00 Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect Privat