GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Hvis du kan tegne abonnement hos noen andre, gjør dette. Jeg bytter så snart jeg kan.
Hei Espen Beklager opplevelsen du har hatt med tjenesten vår, slik skal det ikke være. Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte her, men gjerne kontakt oss direkte slik at vi kan bistå med dette Chat funksjonen våre ligger inne på våre hjemmesider : https://globalconnect.no/?gclid=CjwKCAiAzJOtBhALEiwAtwj8ts4C6tLWDVIQR2iHebNiEwbWKUQ89YX9CaV0ZJ6BAqs5GYulJuG6LBoCljgQAvD_BwE Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConncet Privat
Elendig kunde service 2-3 timer kø. nettet er greit nok men vet ikke helt hvor mye bedre det egentlig er i forhold til andre.
Hei Jimmy Beklager å høre at du har opplevd så lang ventetid her. Om du skulle ønske å komme i kontakt med oss direkte, anbefaler vi chat da dette ofte har en kortere ventetid enn på telefon Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Vanskelig å få hjelp til å få god spredning hjemme - dyrere enn tenkt.
Hei, Beklager du ikke har fått hjelp til problemet ditt, er ikke slik vi ønsker at kundene våre skal oppleve oss. Om du ikke har fått den hjelpen du trenger anbefaler jeg deg å ta kontakt slik at vi kan gi deg hjelp med problemet ditt. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect Privat
Spiser heller min egen bæsj enn å ha global no-connect. Det er det meat tragiske nettverket, hele sameiet måtte resette ruter 5 ganger samme kveld, oppstår daglige problemer, betaler for 1000 linje og får 50-100 når det er oppe. Markedets dårligste oppetid. Skal bytte, ingen mobilnettverk i norge er så dårlig, dette er i tillegg fiber som skal være betydelig mer stabilt. Trist at de ikke vil gjøre noe for å forbedre problemene som har oppstått hver dag i over 5 år. Ingen kundeservice på dagtid eller kveldstid? Helt utrolig dårlig selskap. Spyr av dere.
Hei. Først vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Dersom dere opplever problemer med tjenesten vil vi selvfølgelig finne en løsning på dette. Her trenger vi at du tar direkte kontakt med oss når du er hjemme og i nærheten av utstyret. Vi er tilgjengelig på telefon mandag til fredag fra kl 08.00-21.00 og på chat mandag - fredag fra kl 09.00 -21.00, lørdag og søndag fra kl 10.00-15.00 Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect Privat
Får innkommende ddos angrep på privat linje, har gitt de logger av dette men de insisterer på at alt er i orden, fint når linja detter ned 5 ganger i timen, ubrukelig
Hei Ole. Beklager så mye for opplevelsen du har hatt med oss. Dersom du har problemer med tjenesten din har vi behov for at du tar direkte kontakt med oss slik at vi kan finne en løsning på problemene du opplever. Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect Privat
Jeg sa endelig opp min dyre avtale 1. november. De har tydeligvis ingen skam, for de krever penger for desember i tillegg. Jeg kan ikke se i hvilken annen bransje dette kan være lov.
Hei, Vi forholder oss til oppsigelsestid som gjelder ut neste måned. Dette er standard praksis hos internettleverandører. Samt i andre bransjer som leverer lignende tjenester. Vennlig Hilsen Preben | GlobalConnect Privat
Selger kommer på døren hjemme og tilbyr et såkelt fantastisk fiberbredbånd. Med en mengde tv- kanaler. Han forteller at vi kan få være med på et prøveprosjekt i bostefsomtådet vårt . Interessen for GBs tilbud skal kartlegges. Vi lures til å melde oss på som interisert via signatur på et nettbrett . Vi beskjed om at et tilbud er sendt til oss Per Mail vi spør selger om det er noe binding her og svaret er nei. Det går 1 måneds tid og vi kontakter GC forårsake høre hvordan det går med kartleggingen. Det svarer de ikke på , men vi får vite at vi har skrevet en 1års kontrakt med dem. Vi hadde altså blitt lurt til å underskrive kontrakten av selgeren på døra. Vi forklarte dette til kundeservice, men fikk ingen medhold. Ønsket vi å bryte må vi betale et bruddgebyr på 4050 kr . Det ble en del kommunikasjon med kundesenteret. De kom kun med Moen subjektive svar om at vi hadde vær så god å betale. Vi føler oss skikkelig lurt og bedratt
Hei, Først og fremst vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt hos oss, om det er slik som du nevner her i teksten så ønsker jeg at du kontakter oss en gang til så vi kan henvise deg til riktig plass å sende inn en klagesake til oss. Det skal ikke være slik at du blir lurt av selgere til å signere på noe som helst. Nok en gang vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med oss så langt og ønsker vi kommer til bunns i saken din Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect Privat