GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg erfarer mer eller mindre akkurat det samme som Mads beskriver nedenfor. Til tross for at vi har sagt ifra til både selger og fiberinstallatør at vi skal ha utsatt oppstart har likevel Global connect klart å fakturere ifra installasjonsdagen. I kontakt med kundeservice har dette blitt lovt utbedret flere ganger uten at dette har blitt ordnet opp i. Iløpet av to måneder er dette noen av de spennende aktivitetene vi har måtte håndtere uten nevneverdig hjelp ifra Global connect: - De har endret avtalebetingelsene i kampanjen vi signerte (økt prisen). - De har sendt en faktura til inkasso, selv om denne skulle kanselleres. - De har endret sluttdato på kampanjen vi signerte til en tidligere dato enn opprinnelig avtalt Det virker som informasjonsflyten internt i dette selskapet er mer eller mindre fraværende. Anbefaler Global connect å fremstå utad som ett firma.
Hei Anders, Vi beklager for opplevelsen og ønsker selvfølgelig å kunne rette opp i dette. Jeg kan ikke diskutere saken din her grunnet personvern men gjerne ta kontakt med oss på mail, chat eller 38 99 01 00 slik at vi kan løse dette. Med vennlig hilsen Kevin | GlobalConnect
For et år siden oppdaget jeg at jeg ikke hadde satt meg på e-postliste for informasjon om bredbånd på hytta (som selgeren presenterte det som), men at jeg hadde tegnet abonnement på bredbånd. Firmaet het den gang HomeNet. Jeg oppdaget heldigvis hva jeg hadde gjort, og angret innen 14 dager. Nå får jeg trusler fra GlobalConnect (nytt firmanavn) om bruddgebyr på et fiberbredbånd jeg ikke har bestilt. Her er det altså et firma som først lyver om hva jeg signerer på. Deretter forholder de seg som om jeg ikke har hevet kjøpet. De prøver seg altså på luring ikke bare én men to ganger! Det er uhørt! At et firma som dette kan fortsette å operere i bredbånd-verdenen er utrolig.
Hei Cecilie! Det er ikke slik vi skal opptre, her vil vi gjerne hjelpe deg med å løse saken så dette blir riktig. Vær vennlig å kontakt oss på 38 99 01 00 eller chat så skal vi finne ut av dette sammen. Med Vennlig Hilsen Kevin | GlobalConnect
Sitter her uten nett og ikke tv. Tar halve arbeidsdagen for å få kontakt. Etter tvangsperioden er det rett tilbake til forrige leverandør. Garantert. For mange avd som ikke vet hva de andre gjør. Orker ikke holde på mer.
Hei Frøydis, Det er leit å høre at du har en slik opplevelse av oss! Jeg kan ikke diskutere saken din direkte her, men ønsker gjerne å kunne bistå hvis det er mulig. Gjerne kontakt oss på 38 99 01 00, chat eller mail så skal vi hjelpe der vi kan! Mvh Kevin | GlobalConnect
Dårlig nettverk Som jevnlig faller ut og må restartes for å fungere. Ingen overvåkning eller meldinger fra selskapet når det er dårlig kontakt med nettet eller feilmeldinger. Også dytt.
Hei Anders Slik skal det selvfølgelig ikke være, og vi beklager ulempene dette har medført Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte, men ønsker gjerne at du konakter oss på chat eller 38 99 01 00, slik at vi kan få sett på dette sammen og finne en løsning på problemet du opplever Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Jeg blei lovet en månedlig pris av selgeren men får en dobbelt sum på fakturaen min, har prøvd å få fiksa det i flere måneder. Men uten nytte, jeg skal si opp den avtalen så fort bindingstiden er over. Og skal absolutt ikke finne meg i å bruke dere i fremtiden eller anbefale dere for noe
Hei Mohammad Dette høres ikke helt bra ut. Her trenger vi at du kontakter oss direkte på enten chat eller 38 99 01 00, slik at vi kan få sett på dette og sammen finne en løsning på dette Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Glemte å sende utstyr, så jeg forsøkte å kontakte dem for å sørge for at dette var på plass før omkobling. Fikk beskjed om at det ikke var mulig å utsette omkobling. Jeg ba da om at avtalen opphørte, og sendte angrerett. Ble da oppringt og fortalt at jeg kunne fortsette å bruke Telenors utstyr etter omkobling, det skulle gå helt fint-og det gjorde det selvsagt ikke. Nå får jeg ingen svar for å få linja tilbake til Telenor, og sitter uten internett. Mitt beste tips er å holde seg langt unna!
Hei Tom Slik skal det absolutt ikke være. Her ønsker vi at du kontakter oss direkte på chat eller 38 99 01 00, slik at vi kan finne en løsning på problemet du opplever sammen Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Ble lovet en ting av selgeren som var på døren, når det ble levert viser det seg at det overhodet ikke samsvarer med hva selger oppga. Og da var angrefrist gått ut.
Hei, dette hørtes jo ikke bra ut. Hvis du kan ta kontakt med oss på telefon 38 99 01 00 så kan vi få sjekket opp i avviket og avtalen og rettet opp i eventuell feil. Får dessverre ikke sjekket opp i dette noe videre her. Mvh GlobalConnect/Preben