GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dårlig nettverk Som jevnlig faller ut og må restartes for å fungere. Ingen overvåkning eller meldinger fra selskapet når det er dårlig kontakt med nettet eller feilmeldinger. Også dytt.
Hei Anders Slik skal det selvfølgelig ikke være, og vi beklager ulempene dette har medført Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte, men ønsker gjerne at du konakter oss på chat eller 38 99 01 00, slik at vi kan få sett på dette sammen og finne en løsning på problemet du opplever Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Jeg blei lovet en månedlig pris av selgeren men får en dobbelt sum på fakturaen min, har prøvd å få fiksa det i flere måneder. Men uten nytte, jeg skal si opp den avtalen så fort bindingstiden er over. Og skal absolutt ikke finne meg i å bruke dere i fremtiden eller anbefale dere for noe
Hei Mohammad Dette høres ikke helt bra ut. Her trenger vi at du kontakter oss direkte på enten chat eller 38 99 01 00, slik at vi kan få sett på dette og sammen finne en løsning på dette Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Glemte å sende utstyr, så jeg forsøkte å kontakte dem for å sørge for at dette var på plass før omkobling. Fikk beskjed om at det ikke var mulig å utsette omkobling. Jeg ba da om at avtalen opphørte, og sendte angrerett. Ble da oppringt og fortalt at jeg kunne fortsette å bruke Telenors utstyr etter omkobling, det skulle gå helt fint-og det gjorde det selvsagt ikke. Nå får jeg ingen svar for å få linja tilbake til Telenor, og sitter uten internett. Mitt beste tips er å holde seg langt unna!
Hei Tom Slik skal det absolutt ikke være. Her ønsker vi at du kontakter oss direkte på chat eller 38 99 01 00, slik at vi kan finne en løsning på problemet du opplever sammen Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Ble lovet en ting av selgeren som var på døren, når det ble levert viser det seg at det overhodet ikke samsvarer med hva selger oppga. Og da var angrefrist gått ut.
Hei, dette hørtes jo ikke bra ut. Hvis du kan ta kontakt med oss på telefon 38 99 01 00 så kan vi få sjekket opp i avviket og avtalen og rettet opp i eventuell feil. Får dessverre ikke sjekket opp i dette noe videre her. Mvh GlobalConnect/Preben
Har 1000 mb i dag, ønsker mindre men er ikke mulig og få endret dette. Jeg bor alene trenger ikke 1000 mb
Hei, det skal være mulig og få lavere hastighet hvis du ønsker dette. Men ofte er faktisk 1000 det billigste du får hos oss med kampanjepris. Hvis du ikke får endret dette på min side kan du og nå oss på 38 99 01 00 tastevalg 2 for endring av abonnement. De kan tilby feks 100 istedenfor. Mvh GlobalConnect/Preben
Har bare behov for minste mbit linje og må betale 600 kr måneden, blir litt drøyt får en 5 mbit linje!
Hei, hvis du ringer inn til oss på 38 99 01 00 tastevalg 2 har vi ofte kampanjer som kan gi en lavere pris. Disse laveste linjene er det vanligvis ikke noe lavere priser på. Men dette kan man få på høyere hastighet, som ofte da gir mer for en lavere pris. Mvh GlobalConnect/Preben
Da installerings folka, kom og dro ... trodde jeg at NÅ skulle alt vær i orden .. men nope ... jeg fikk 1gbit linje ... og det tok dem 6 mdr... før jeg endelig fikk det jeg hadde bestillt/betalt for ....riktig nok ... refunderte de 2 av månedene .... men det vil alikevel si at jeg betalte for 4... men men kan vel ikke si at det .. er helt bra
Hei, dette hørtes ikke helt riktig ut nei. Mulig vi har kompensert for det som er betalt for mye, og kun da tatt betalt for 1000. Men dette er vanskelig og sjekke konkret uten og vite priser for ditt område. Hvis du ønsker en videre forklaring, evt at vi retter opp hvis vi har gjort feil. Kan du ta kontakt med oss på chat/kontaktskjema på hjemmesiden vår så sjekker vi opp i dette. https://www.globalconnect.no/privat/kundeservice Vennlig hilsen Preben | GlobalConnect Privat