GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Bestilling av fiber i august 2024, med lovnad om levering innen ca. 6 uker. Purret flere ganger, uten å få tidspunkt for installasjon. Når vi endelig fikk kontakt med kundeservice, ble leveringstiden opplyst til ca. 6-8 uker. Siste oppdatering fra Global disConnect er "mangel på installasjons teknikere" og mulig levering i desember eller til neste år!! HÅPLØST !!
Hei Takk for at du tar deg tid til å dele din erfaring. Vi forstår at du er frustrert over forsinkelsene med installasjonen, og vi beklager virkelig at vi ikke har klart å leve opp til forventningene dine når det gjelder leveringstid. Situasjonen med mangel på installasjonsteknikere har dessverre påvirket enkelte bestillinger, og vi gjør alt vi kan for å løse dette så raskt som mulig. Vi ønsker gjerne å følge opp saken din mer konkret og finne en løsning. Vennligst ta kontakt med oss direkte, slik at vi kan få sett nærmere på saken din og gi deg mer nøyaktig informasjon om fremdriften. Vi beklager igjen for ubeleiligheten dette har medført, og håper vi kan få rettet opp i dette snarest. Vennlig hilsen, Petter | GlobalConnect
Ber alle om å holde seg unna dette firmaet. Etter første abonnementsavtale utgikk har alt bitt dyrere. Fikk et nytt tilbud etter en stund, men fakturaene kommer med feil beløp hver gang. Får beskjed om å betale og at det skal rettes opp på neste faktura, noe som selvsagt ikke skjer. Elendig kundeservice. Ingen som kan svare på noe og du settes bare videre til enda en konsulent som ikke kan svare. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Anbefaler alle og holde seg langt unna om de kan!
Hei, Vi beklager virkelig de problemene du har opplevd med abonnementet ditt og vår kundeservice. Det er ikke slik vi ønsker at våre kunder skal føle seg behandlet, og vi tar din tilbakemelding på største alvor. Vi forstår at det har vært utfordringer med fakturering, og at du har blitt lovet korrigeringer som ikke har blitt gjennomført. Dette er ikke akseptabelt, og vi ønsker å rette opp i dette så raskt som mulig. For å kunne hjelpe deg best mulig, ber vi deg ta kontakt med oss direkte, slik at vi kan få oversikt over din sak og sørge for at eventuelle feil blir korrigert på din neste faktura. Du kan kontakte oss via vårt kundeservicesenter på https://globalconnect.no/kundeservice/kontakt-oss/, hvor vi vil hjelpe deg så fort som mulig Vi setter pris på tålmodigheten din og beklager igjen for ulemper dette har medført. Vi ser frem til å finne en løsning sammen med deg. Vennlig hilsen, GlobalConnect
Virker som det er en økning på rundt 100 lappen hver eneste måned!! Prisene som fremstod så lukrative i starten virker å ha tatt helt av. Aldri får jeg noe epost eller forvarsel om disse økningene heller. Særdeles uproft
Hei Tommy Her virker det som din kampanjepris er gått ut, og der er derfor det kan komme endringer i pris. Vi kan alltid tilby nye kampanjer til våre kunder, om dette er noe du ønsker gjerne kontakt med oss for ett tilbud Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Signalet hopper av og på hele tiden. Noen ganger blir det helt borte. Når det først fungerer er signalet bra. Utilgjengelig kundeservice.
Hei, Takk for din tilbakemelding, og vi er virkelig lei oss for de utfordringene du har opplevd. Slik skal det ikke være, og vi forstår hvor frustrerende dette må være for deg. Vi har dessverre hatt en større feil som har skapt lange ventetider, men vi jobber på spreng for å løse dette. Vi ønsker å hjelpe deg så raskt som mulig, og ber deg kontakte oss på hverdager fra 08:00-21:00 eller i helger fra 10:00-15:00, så vi kan få løst problemet med signalene dine. Vi setter pris på din tålmodighet, og ser frem til å hjelpe deg. Vennlig hilsen Petter | GlobalConnect
Ingen hjelp å få da det var feil og varmgang i inntaket. Brukte timevis på telefon og chattetjenesten. De er rimelige å bruke når det ikke oppstår problemer. Men så bare ansvarsfraskrivelse. De kunne tipset meg om et firma som kunne hjulpet meg med inntaket. Jeg ville vært villig til å betale det selv. Nå har jeg gått over til Telenor.
Hei, Takk for at du deler din opplevelse med oss. Vi beklager på det sterkeste at vi ikke kunne hjelpe deg på en tilfredsstillende måte, og vi forstår frustrasjonen din etter å ha brukt så mye tid på å få hjelp. Det er virkelig beklagelig at vi ikke tilbød et alternativ for å løse problemet med inntaket. Vi setter pris på din ærlige tilbakemelding, og vil ta dette med oss videre for å forbedre vår service fremover. Vi beklager igjen at vi mistet deg som kunde, men skulle du ønske å komme tilbake i fremtiden, vil vi gjøre alt vi kan for å gi deg en bedre opplevelse. Vennlig hilsen Petter | GlobalConnect
Dårlig kundeservice og ikke konkurransedyktig produkt fra Rikstv. Kommer ikke til å anbefale dette til noen
Hei, Takk for at du tok deg tid til å dele din tilbakemelding. Vi beklager at opplevelsen med RiksTV ikke har vært som forventet, og vi ønsker gjerne å se nærmere på dette sammen med deg. Ta gjerne kontakt med oss direkte, så vi kan finne en løsning som passer deg bedre. Vi ser frem til å høre fra deg. Vennlig hilsen Petter | GlobalConnect
Dyrt, og bestilte nå DESSVERRE en ny linje hos de. Har ventet i 7 uker nå, ikke hørt NOE siden bestillingen. Trasige greier. Styr unna
Hei, Takk for at du deler din opplevelse, og vi er virkelig lei oss for den lange ventetiden og mangelen på oppfølging. Dette er absolutt ikke den servicen vi ønsker å tilby, og vi forstår fullt ut hvor frustrerende dette har vært for deg. Vi vil gjerne undersøke saken nærmere og hjelpe deg så fort som mulig. Hvis du har anledning, ber vi deg kontakte oss direkte slik at vi kan finne en løsning for deg med en gang. Din opplevelse er viktig for oss, og vi vil gjøre alt vi kan for å rette opp dette. Vi beklager igjen på det sterkeste, og håper vi kan gjøre det godt. Vennlig hilsen Petter | GlobalConnect