Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
GlobalConnect
2.4
352 verifiserte omtaler

GlobalConnect omtaler og erfaringer

Positiv trend

GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.4
Dårlig
352 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#61
Forferdelig
GlobalConnect er rangert
#61 av 67 fiberleverandørerer
23%
Dårlig
23% anbefaler GlobalConnect
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 352 omtaler om GlobalConnect

FILTRER OMTALER
53
23
29
39
208
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om GlobalConnect
GlobalConnect har 352 verifiserte omtaler på Bytt.no

Skandale på ny etab. av fiberlinje.

Omtale av  Viktor O

Dyrt, og bestilte nå DESSVERRE en ny linje hos de. Har ventet i 7 uker nå, ikke hørt NOE siden bestillingen. Trasige greier. Styr unna

Svar fra GlobalConnect
03.10.2024 14:43

Hei, Takk for at du deler din opplevelse, og vi er virkelig lei oss for den lange ventetiden og mangelen på oppfølging. Dette er absolutt ikke den servicen vi ønsker å tilby, og vi forstår fullt ut hvor frustrerende dette har vært for deg. Vi vil gjerne undersøke saken nærmere og hjelpe deg så fort som mulig. Hvis du har anledning, ber vi deg kontakte oss direkte slik at vi kan finne en løsning for deg med en gang. Din opplevelse er viktig for oss, og vi vil gjøre alt vi kan for å rette opp dette. Vi beklager igjen på det sterkeste, og håper vi kan gjøre det godt. Vennlig hilsen Petter | GlobalConnect

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med GlobalConnect?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Verdens verste selskap

Omtale av  Daniel M

Ustabilt nett fra dag 1, og når du forsøker å ringe kundeserivce har de alltid rundt 50stk i kø. På chat kan du vente 40 minutter. Lynraskt nett som de lover er det ikke et snev av sannhet. boligen din synker i verdi hvis du har internett fra det ubrukelige selskapet her. Skal aldri bruke selskapet.

Svar fra GlobalConnect
02.10.2024 16:57

Hei, Takk for at du tok deg tid til å dele din opplevelse. Jeg beklager på det sterkeste at du har hatt en så utfordrende opplevelse med både tjenesten og kundeservicen vår. Dette er langt fra den standarden vi ønsker å levere, og jeg forstår fullt ut frustrasjonen din. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din, og ønsker å rette opp i dette sammen med deg. Vennligst kontakt oss via følgende link: https://globalconnect.no/kundeservice/kontakt-oss/ slik at vi kan finne en løsning. Dessverre har jeg ikke tilgang til kontaktinformasjonen din via Bytt, så jeg kan ikke følge opp direkte. Vennlig hilsen Petter | Globalconnect

Dårlig internett og åpningstider servicedesk.

Omtale av  Mitch

Ustabilt eller ingen internet. Jeg skjønner at det er en problem med fiber kabel, men nå tar det litt for lang for å finne feil og fikse det. Kundeservice er bare åpne på dagens tid. Også chatbot funker ikke.

Svar fra GlobalConnect
02.10.2024 16:54

Hei, Takk for at du tok kontakt. Jeg beklager virkelig utfordringene du opplever med internettet, og forsinkelsen i å finne og løse feilen. Vi jobber intensivt for å få dette fikset så raskt som mulig. Når det gjelder våre åpningstider, er kundeservice tilgjengelig fra 08:00-21:00 på hverdager og 10:00-15:00 i helgene. Du finner all kontaktinformasjon her: https://globalconnect.no/kundeservice/kontakt-oss/. Vennlig hilsen Petter | Globalconnect

NEDETID

Omtale av  Pactum A

Tar lang tid å utbedre feil. Uholdbart å ha 2 dg. nedetid som bedrift. Vi ser oss nødt til å bytte til en annen leverandør.

Svar fra GlobalConnect
02.10.2024 08:58

Hei! Vi beklager for opplevelsen dere har hatt med linjen og regner med bedrift jobber så godt de kan med å få fikset opp i dette. Vi anbefaler at du tar direkte kontakt med GlobalConnect bedrift på telefon: 04900. Ønsker deg en fin dag videre! Vennlig hilsen GlobalConnect

Binding og grådighet

Omtale av  Marius F. S

40% prisøkning med et ekstraordinært godt tilbud på å få 600 kroner rabatt over 6 måneder mot en binding på 12 måneder. Underliggende 30% prisøkning første året, 40% deretter.

Svar fra GlobalConnect
27.09.2024 21:18

Hei Marius Beklager at det ikke er kommet noen varsling med tanke på økningen av pris, men ogdt å høre at du har fått ett tilbud vedrørende en kampanjepris på denne adressen Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

1000-1000? Faktisk 30ds/500us

Omtale av  Sebastian

Betaler for 1000/1000. Har 30 i DS og 400-500 US. Veldig dårlig nett. Anbefaler ikke

Svar fra GlobalConnect
25.09.2024 15:56

Hei Sebastian, Slik skal det absolutt ikke være. Jeg kunne ikke finne din kontaktinformasjon basert på det som står her. Gjerne kontakt vårt kundesenter, https://globalconnect.no/kundeservice/ slik at vi kan få feilsøkt sammen og funnet en løsning på dette. Med vennlig hilsen Helene | GlobalConnect

Ustabilt nett, elendig kundeservice

Omtale av  Dani

Hvor skal jeg begynne? Nettet er forferdelig ustabilt. I første omgang kontaktet jeg dem via epost, da nettsidene deres oppfordrer til nettopp dette. Problemet mitt beskrives i detalj, men vedkommende som svarer på mailen sier han ikke kan se at noe er feil, bortsett fra at han ser at jeg har restartet modemet. Jeg ringer deretter kundeservice påfølgende dag, henviser til mail og forklarer problemet. Personen i telefonen sier han skal "prøve noe greier", men at han da må restarte systemet eksternt. Nettet forsvinner noen sekunder, men kommer deretter tilbake. Personen i telefonen ønsket å vite tidspunktet nettet forsvant. Følgelig vet jeg at denne telefonen skjedde ca 18:30 fredag 20.09.24. Klokken 21:37 forsvinner nettet igjen, og kundeservice åpner ikke da før på mandag. Helgen går dermed uten noe nett. Påfølgende mandag ringer jeg kundeservice på nytt etter jobb. Jeg får i utgangspunktet tilbud om å oppgi nummeret mitt, slik at de kan ringe meg opp igjen. Flott det! To timer senere ringer de meg opp igjen. Jeg holder på å lage middag og har timeren ved siden av meg. Telefonen ringer ÉN gang, før de bryter samtalen... Jeg ringer dem opp igjen på nytt, men har nå ikke lenger muligheten til å få dem til å ringe meg opp igjen. Sperre fordi jeg har ringt før i dag? Uansett. To timer senere har jeg lidd meg gjennom 50 stykker foran meg i køen, og skjønner at de må ha sendt gjengen på linjene til lunsj. Her står det nemlig BOM stille. Jeg startet dagens eventyr klokken 15:30, og ser at jeg må nok vente til i morgen med å få det fikset. Jeg har nemlig en avtale klokken 20, og å sette av fire timer til å snakke med GlobalConnect er åpenbart ikke nok. Gjør dere selv en tjeneste og styr unna dette dritet.

Svar fra GlobalConnect
24.09.2024 15:33

Hei! Veldig leit å høre at du sitter igjen med en dårlig oppfatning og erfaring med oss. Vi jobber stadig med og forbedre oss og takker for din tilbakemelding. Vi oppfordrer kunder som opplever tekniske problemer til å ta kontakt på chat eller telefon dersom du har en sak som haster. Vi ønsker gjerne å komme i kontakt med deg for å løse opp i dette men hadde ikke muligheten til å finne deg i systemet basert på informasjonen som er oppgitt. Vi ønsker derfor at du kontakter oss på globalconnect.no/kundeservice for videre oppfølging. Vennlig hilsen Ali| GlobalConnect

GlobalConnect har 352 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til GlobalConnect mener

GlobalConnect

Har tilegnet profilen
GlobalConnect deltar på Bytt.no

GlobalConnect har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
GlobalConnect besvarer omtaler

GlobalConnect har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
GlobalConnect ønsker tilbakemeldinger

GlobalConnect benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR