GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dyrt, og bestilte nå DESSVERRE en ny linje hos de. Har ventet i 7 uker nå, ikke hørt NOE siden bestillingen. Trasige greier. Styr unna
Hei, Takk for at du deler din opplevelse, og vi er virkelig lei oss for den lange ventetiden og mangelen på oppfølging. Dette er absolutt ikke den servicen vi ønsker å tilby, og vi forstår fullt ut hvor frustrerende dette har vært for deg. Vi vil gjerne undersøke saken nærmere og hjelpe deg så fort som mulig. Hvis du har anledning, ber vi deg kontakte oss direkte slik at vi kan finne en løsning for deg med en gang. Din opplevelse er viktig for oss, og vi vil gjøre alt vi kan for å rette opp dette. Vi beklager igjen på det sterkeste, og håper vi kan gjøre det godt. Vennlig hilsen Petter | GlobalConnect
Ustabilt nett fra dag 1, og når du forsøker å ringe kundeserivce har de alltid rundt 50stk i kø. På chat kan du vente 40 minutter. Lynraskt nett som de lover er det ikke et snev av sannhet. boligen din synker i verdi hvis du har internett fra det ubrukelige selskapet her. Skal aldri bruke selskapet.
Hei, Takk for at du tok deg tid til å dele din opplevelse. Jeg beklager på det sterkeste at du har hatt en så utfordrende opplevelse med både tjenesten og kundeservicen vår. Dette er langt fra den standarden vi ønsker å levere, og jeg forstår fullt ut frustrasjonen din. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din, og ønsker å rette opp i dette sammen med deg. Vennligst kontakt oss via følgende link: https://globalconnect.no/kundeservice/kontakt-oss/ slik at vi kan finne en løsning. Dessverre har jeg ikke tilgang til kontaktinformasjonen din via Bytt, så jeg kan ikke følge opp direkte. Vennlig hilsen Petter | Globalconnect
Ustabilt eller ingen internet. Jeg skjønner at det er en problem med fiber kabel, men nå tar det litt for lang for å finne feil og fikse det. Kundeservice er bare åpne på dagens tid. Også chatbot funker ikke.
Hei, Takk for at du tok kontakt. Jeg beklager virkelig utfordringene du opplever med internettet, og forsinkelsen i å finne og løse feilen. Vi jobber intensivt for å få dette fikset så raskt som mulig. Når det gjelder våre åpningstider, er kundeservice tilgjengelig fra 08:00-21:00 på hverdager og 10:00-15:00 i helgene. Du finner all kontaktinformasjon her: https://globalconnect.no/kundeservice/kontakt-oss/. Vennlig hilsen Petter | Globalconnect
Tar lang tid å utbedre feil. Uholdbart å ha 2 dg. nedetid som bedrift. Vi ser oss nødt til å bytte til en annen leverandør.
Hei! Vi beklager for opplevelsen dere har hatt med linjen og regner med bedrift jobber så godt de kan med å få fikset opp i dette. Vi anbefaler at du tar direkte kontakt med GlobalConnect bedrift på telefon: 04900. Ønsker deg en fin dag videre! Vennlig hilsen GlobalConnect
40% prisøkning med et ekstraordinært godt tilbud på å få 600 kroner rabatt over 6 måneder mot en binding på 12 måneder. Underliggende 30% prisøkning første året, 40% deretter.
Hei Marius Beklager at det ikke er kommet noen varsling med tanke på økningen av pris, men ogdt å høre at du har fått ett tilbud vedrørende en kampanjepris på denne adressen Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Betaler for 1000/1000. Har 30 i DS og 400-500 US. Veldig dårlig nett. Anbefaler ikke
Hei Sebastian, Slik skal det absolutt ikke være. Jeg kunne ikke finne din kontaktinformasjon basert på det som står her. Gjerne kontakt vårt kundesenter, https://globalconnect.no/kundeservice/ slik at vi kan få feilsøkt sammen og funnet en løsning på dette. Med vennlig hilsen Helene | GlobalConnect
Hvor skal jeg begynne? Nettet er forferdelig ustabilt. I første omgang kontaktet jeg dem via epost, da nettsidene deres oppfordrer til nettopp dette. Problemet mitt beskrives i detalj, men vedkommende som svarer på mailen sier han ikke kan se at noe er feil, bortsett fra at han ser at jeg har restartet modemet. Jeg ringer deretter kundeservice påfølgende dag, henviser til mail og forklarer problemet. Personen i telefonen sier han skal "prøve noe greier", men at han da må restarte systemet eksternt. Nettet forsvinner noen sekunder, men kommer deretter tilbake. Personen i telefonen ønsket å vite tidspunktet nettet forsvant. Følgelig vet jeg at denne telefonen skjedde ca 18:30 fredag 20.09.24. Klokken 21:37 forsvinner nettet igjen, og kundeservice åpner ikke da før på mandag. Helgen går dermed uten noe nett. Påfølgende mandag ringer jeg kundeservice på nytt etter jobb. Jeg får i utgangspunktet tilbud om å oppgi nummeret mitt, slik at de kan ringe meg opp igjen. Flott det! To timer senere ringer de meg opp igjen. Jeg holder på å lage middag og har timeren ved siden av meg. Telefonen ringer ÉN gang, før de bryter samtalen... Jeg ringer dem opp igjen på nytt, men har nå ikke lenger muligheten til å få dem til å ringe meg opp igjen. Sperre fordi jeg har ringt før i dag? Uansett. To timer senere har jeg lidd meg gjennom 50 stykker foran meg i køen, og skjønner at de må ha sendt gjengen på linjene til lunsj. Her står det nemlig BOM stille. Jeg startet dagens eventyr klokken 15:30, og ser at jeg må nok vente til i morgen med å få det fikset. Jeg har nemlig en avtale klokken 20, og å sette av fire timer til å snakke med GlobalConnect er åpenbart ikke nok. Gjør dere selv en tjeneste og styr unna dette dritet.
Hei! Veldig leit å høre at du sitter igjen med en dårlig oppfatning og erfaring med oss. Vi jobber stadig med og forbedre oss og takker for din tilbakemelding. Vi oppfordrer kunder som opplever tekniske problemer til å ta kontakt på chat eller telefon dersom du har en sak som haster. Vi ønsker gjerne å komme i kontakt med deg for å løse opp i dette men hadde ikke muligheten til å finne deg i systemet basert på informasjonen som er oppgitt. Vi ønsker derfor at du kontakter oss på globalconnect.no/kundeservice for videre oppfølging. Vennlig hilsen Ali| GlobalConnect