GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Nettet detter ut konstant, også tar det en evighet før det blir fikset. Ganske drit lei at det er problemer hver eneste uke
Hei! Først vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med nettet vårt. Har dessverre ikke innsikt i saken din her. Du må gjerne kontakte vårt kundesenter for et feilsøk slik at vi kan finne en løsning på problemene dine. Stephen | GlobalConnect
Dårlig service og kundebehandling. Får ikke utstyr som leverer det man har betalt for, dette må man kjøpe selv.
Hei! Først vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med vårt kundesenter og utstyret vårt. Du må gjerne kontakte vårt kundesenter for et feilsøk slik at vi kan finne en løsning på problemene dine. Med ønske om en fin dag videre! Stephen | GlobalConnect
Ble kontaktet av dem for å få bredbånd + rikstv, det tok 3 måneder å få tilsendt utstyr. Og når dagen kom, var ikke utstyret fra RIksTV kommet, kontaktet dem begge og dem la skylden på hverandre. Nå har det gått 4 nye dager og har ikke hørt noe som helst. Så jeg sitter med skjegget i postkasa uten TV.
Hei Daniel! Vi har absolutt ingen ønske om å gjøre våre kunder til kasteball mellom oss og Riks TV. Jeg har ikke innsikt i saken din direkte her, men hvis du kan kontakte oss på 38 99 01 00 så skal vi få rettet dette så raskt som mulig. Med ønske om en fin dag videre! Kevin | GlobalConnect Privat
Den verste kundeservicen vi har vært gjennom! Udugelige folk som har ingen respekt og folkeskikk ... Vi har nå stått 48 timer uten internett i borettslaget og ingenting er blitt gjort for bedre situasjonen! Hold dere unna dette selskapet, glad at vi skal bytte leverandør nå ...
Hei Pål. Først må jeg beklage for opplevelsen dere har hatt hos oss. Vi ønsker å fikse problemet kunder opplever så fort som mulig. Dersom det er opprettet saker til våre teknikere er det en behandlingstid opptil 3 virkedager. Dersom du ikke har hørt noe fra oss etter dette ønsker vi gjerne at du tar kontakt med oss slik at vi får sjekket opp i dette. Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect privat
STYR UNNA Klarer ikke å levere produkt til avtalt tid. Kontrakt tegnet i desember, firmaet klarer likevel ikke å levere utstyr tidsnok til oppkobling 01.02.24. Kundeservice er vanskelig å få tak i, og ikke til hjelp. STYR UNNA
Hei Heidi. Først vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Dessverre er det slik at forsinkelser kan oppstå men vi gjør det vi kan for at det ikke skjer. Jeg er dessverre ikke kjent med din sak men ønsker gjerne å sjekke opp i dette slik at vi kan finne en løsning på dette. Det er derfor fint om du kan ta kontakt med oss direkte på tlf 38990100 eller chat via vår hjemmeside. Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect Privat
Utrulig dårlig nett og kundebehandling. Hatt 1 kontakt med de som har vært veldig bra, med en som bekreftet at vi har altfor dårlig nett og skulle sjekke videre, var veldig hjelpsom og hyggelig. Neste jeg snakket med sier at nettet er dårlig hos meg, ikke fra de, og det er pga PS5 og andre forstyrrelser... spurte om vi virkelig ikke kunne spille med nett fra de, og da syntes han jeg var ufin. Han var tydelig irritert og ville helst ikke snakke med meg. Måtte spørre flere ganger om hvor mye han ser at de leverer til oss, fikk til slutt svar og det var 1000, selv om vi fremdeles ikke har bra nett. For få dager siden sa en annen hos de at vi fikk bare 2-300 inn til oss, så det stemmer ikke. De leverer også 2,4ghz og 5 ghz på samme linje og 2,4ghz skaper forstyrrelser. De vil bi skal bruke 5ghz men det er umulig for vi kan ikke velge. Ikke greit! Slitsomt å må forholde seg til. Blir faktisk lurt!
Hei, Først og fremst vil jeg beklage opplevelsen du har hatt med oss. Jeg har dessverre ikke innsyn i saken din, men vi ønsker selvfølgelig å hjelpe deg med problemene du har opplevd. Gjerne kontakt oss på chat eller 38 990 100 slik at vi kan få sett på dette og finne en løsning sammen. Vennlig Hilsen Sebastian | GlobalConnect
Vanskelig å nå kundeservice. Lover en ting, så følger ikke opp.
Hei, Først og fremst vil jeg beklage for den dårlige opplevelsen du har hatt hos oss. Nå har ikke jeg innsyn i denne saken spesifikkt men ønsker sefølgelig at vi skal følge opp og gjøre det vi lover. Når det gjelder ventetid så har det vært mye kø i dag grunnet større feil i flere områder som har generert en del trafikk. Ønsker du kontakter oss slik at vi kan hjelpe deg med det du skulle trenge. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect