Enivest opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dyrt, ustabilt og utrolig tregt nett. Rett og slett ubrukelig. Skulle ønske det gikk an å bytte leverandør. Jukser med hastighet på linjene (du får ikke det du betaler for). Kjenner mange som har samme historie.
Hei! Veldig leit at du har ein slik oppfatning av oss. Vi jukser ikkje med linjene våre. Du får hastigheita du betalar for. Sjå informasjon om korleis du tek hastigheitstest her: https://www.enivest.no/kundesenter/speedtest Vi ønsker gjerne at du tek kontakt med oss for å løyse utfordringa di med treigt og ustabilt nett. Slik skal det ikkje være. Helsing oss i Enivest
Eg får ikkje den hastighet eg betaler for. Gjentatte problem med 3 routere etter kvarandre. Bryt forbindelsen, både med kabel til TV og trådlaust elles. Det positive er at eg opplever at kundeservice prøver å hjelpe og finne ut av det, men har så langt ikkje klart det.
Hei, Karl Vi håper du igjen tek kontakt med vårt Kundesenter om vi ikkje har kontakta deg igjen. Sjå informasjon om hastigheitstest her: https://enivest.no/kundesenter/speedtest Vi vil gjerne løyse dette for deg. Takk for fin tilbakemelding til vårt Kundesenter. Ha ein fin dag, Karl. Helsing oss i Enivest
Altfor ustabilt nett. Mye problem med at nettet varierer i hastighet. Ingen hjelp å få hos kundeservice.
Hei, Jonny Om du har ulemper med tjenesten, som utfall av internett ønsker vi at du tek kontakt med vårt Kundesenter på 57009100 slik at vi kan få feilsøkt på nettverket ditt. Vi vil ikkje løyse saka di før vi er sikre på at du har nett som fungerer slik det skal! Helsing oss i Enivest
Takk for god hjelp og service. Måtte ha hjelp til å installere kanaler som plutselig hadde forsvunne fra fjernsynet, noe som ble fikset kjapt. Veldig fornøyd.
Hei Grethe! Tusen takk for veldig kjekk tilbakemelding. Helsing oss i Enivest
Han eg pratet med på kundeservice var imøtekommende og hyggelig å prate med og kom med alternativ løysing men ville ta det med sjefen og ville ringe opp att når sjefen hadde svart Mvh Arve
Hei Arve! Tusen takk for flott tilbakemelding. Helsing oss i Enivest
Hadde operatør på plass i går kveld..13. juli for å skifte modem!! Soo flink, kjapp, strukturert!! Alt ordna på 15 -20 min. Fenomenalt!!🤗
Hei Anny! Tusen takk for veldig kjekk tilbakemelding. Helsing oss i Enivest
Er fornøyd, men treghet og at Internett faller ut, er litt irriterende.
Hei Sissel! Tusen takk for di tilbakemelding, kontakt oss gjerne slik at vi kan sjå på utfalla du opplev. Helsing oss i Enivest