Enivest opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Takk for god hjelp og service. Måtte ha hjelp til å installere kanaler som plutselig hadde forsvunne fra fjernsynet, noe som ble fikset kjapt. Veldig fornøyd.
Hei Grethe! Tusen takk for veldig kjekk tilbakemelding. Helsing oss i Enivest
Han eg pratet med på kundeservice var imøtekommende og hyggelig å prate med og kom med alternativ løysing men ville ta det med sjefen og ville ringe opp att når sjefen hadde svart Mvh Arve
Hei Arve! Tusen takk for flott tilbakemelding. Helsing oss i Enivest
Hadde operatør på plass i går kveld..13. juli for å skifte modem!! Soo flink, kjapp, strukturert!! Alt ordna på 15 -20 min. Fenomenalt!!🤗
Hei Anny! Tusen takk for veldig kjekk tilbakemelding. Helsing oss i Enivest
Er fornøyd, men treghet og at Internett faller ut, er litt irriterende.
Hei Sissel! Tusen takk for di tilbakemelding, kontakt oss gjerne slik at vi kan sjå på utfalla du opplev. Helsing oss i Enivest
Det er alltid lett å kome i kontakt med kundeservice, og dei som jobbar der, er vennlege og profesjonelle. Kundesenteret er til og med ope på laurdagar! Eg har kun gode erfaringar med Enivest 😊👍
Hei Randi! Tusen takk for fin tilbakemelding! Helsing oss i Enivest
Begynner å bli svært dyrt å ha fiberabonement hos Enivest, ein god del dyrare en konkurrentar
Hei Håkon! Vi er konkurransedyktige på pris opp mot våre konkurrenter. Vi får ikkje opp kontaktopplysningane dine her, så ta gjerne kontakt med oss. Så kan vi sjå på abonnementet ditt saman. Helsing oss i Enivest
Litt lenge for å koma til. Men personen var tydeleg på kva eg skulle gjere for å få oppdatere og få tilbake kanalane. Roleg og tålmodig.
Hei Petter! Ja i dag var det mange som ville snakke med oss, så flott at du fekk god hjelp når du først kom gjennom. Tusen takk for fin tilbakemelding! Helsing oss i Enivest