Enivest opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Det er alltid lett å kome i kontakt med kundeservice, og dei som jobbar der, er vennlege og profesjonelle. Kundesenteret er til og med ope på laurdagar! Eg har kun gode erfaringar med Enivest 😊👍
Hei Randi! Tusen takk for fin tilbakemelding! Helsing oss i Enivest
Begynner å bli svært dyrt å ha fiberabonement hos Enivest, ein god del dyrare en konkurrentar
Hei Håkon! Vi er konkurransedyktige på pris opp mot våre konkurrenter. Vi får ikkje opp kontaktopplysningane dine her, så ta gjerne kontakt med oss. Så kan vi sjå på abonnementet ditt saman. Helsing oss i Enivest
Litt lenge for å koma til. Men personen var tydeleg på kva eg skulle gjere for å få oppdatere og få tilbake kanalane. Roleg og tålmodig.
Hei Petter! Ja i dag var det mange som ville snakke med oss, så flott at du fekk god hjelp når du først kom gjennom. Tusen takk for fin tilbakemelding! Helsing oss i Enivest
Har alltid fått god hjelp når eg har tatt kontakt.Både i store og små saker.
Hei Kjell! Tusen takk for hyggelege ord. Helsing oss i Enivest
Alt bra, koselig kundeservice og serviceinnstilt person i andre enden på telefonen
Hei Julie! Tusen takk for ein flott tilbakemelding! Helsing oss i Enivest
Veldig enkelt og effektivt, svarte raskt på telefonen, hyggelig operatør. Men hen glemte å nevne at det er bindings tid på 12mnd
Hei Sunniva! Tusen takk for ein flott tilbakemelding! Svært uheldig at vi gløymde å informere om bindingstid, beklager det! Helsing oss i Enivest
Lite tilgjengelig om feil oppstår etter kontortid/helg. Lite presis på rettetidspunkt, 2-8 dager. Ikkje enkelt å forholde seg til det.
Hei! Tusen takk for tilbakemelding! Vi er tilgjengeleg kvar vekedag 08-20 og laurdagar frå 10-14 for support. Ellers beklagar vi at det har vært noko ekstra ventetid på feilretting. Helsing oss i Enivest