Enivest opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
God samtale hyggelig å prate med godt mottatt av ei dame.
Hei Asbjørn, Takk for ein fin omtale frå deg. Ha ein fin dag! Helsing oss i Enivest
God kundeservice og forstår utfordringer og evt problemer man har
Hei Magne, Takk for ein hyggeleg tilbakemelding frå deg! God helg! Helsing oss i Enivest
Grei kundeservice . Dei er oppdaterte på abbonementet når dei får spørsmål. Elles ikkje noko å klage på
Hei Anders, Takk for ein fin omtale. Helsing oss i Enivest
Fikk god hjelp om spørsmål vedrørende abonnement de hadde tre alternativer som jeg kunne velge mellom
Hei Ronny, Takk for ein hyggeleg tilbakemelding. Helsing oss i Enivest
Enivest er raske til å svare og tar seg alltid tid til å forklare.
Hei Leif! Tusen takk for ein fin tilbakemelding! Det setter vi pris på :-) Helsing oss i Enivest
Kjappe svar, rask løysning. Svært hyggelege tilsette som svarar på telefonen
Hei Solveig, Tusen takk for ein flott tilbakemelding. Veldig hyggeleg å høyre! Helsing oss i Enivest
Hei Jeg har vært uten internett for fem dager. Jeg vet om reglene at der må bli 3 virker dager for å fikse problem, og jeg vært uheldig pga problem med modem skjedde på torsdagen. Og i dag er femte dagen uten Internett. Min barn hjemme lekser er på skolen netside. Jeg måte å betale extra mobilen data plus masse andre problemer pga nettbanken. Jeg bare synes at dere må ha noen servis vakt i helgene. Jeg har brukt dine tjenester for lenge, og dette er først gang at jeg er svært misfornøyd med min abonnement.
Hei Bosanac, Det er leit å høyre at du har måtte gå fleire dagar utan nett. Vi har åpent på Kundesenteret lørdager 10-14. Vi estimerer 1-3 virkedagar på å rette utfallet, dessverre kan det hende at det tar lengre tid. Helsing oss i Enivest