Enivest opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fikk god hjelp om spørsmål vedrørende abonnement de hadde tre alternativer som jeg kunne velge mellom
Hei Ronny, Takk for ein hyggeleg tilbakemelding. Helsing oss i Enivest
Enivest er raske til å svare og tar seg alltid tid til å forklare.
Hei Leif! Tusen takk for ein fin tilbakemelding! Det setter vi pris på :-) Helsing oss i Enivest
Kjappe svar, rask løysning. Svært hyggelege tilsette som svarar på telefonen
Hei Solveig, Tusen takk for ein flott tilbakemelding. Veldig hyggeleg å høyre! Helsing oss i Enivest
Hei Jeg har vært uten internett for fem dager. Jeg vet om reglene at der må bli 3 virker dager for å fikse problem, og jeg vært uheldig pga problem med modem skjedde på torsdagen. Og i dag er femte dagen uten Internett. Min barn hjemme lekser er på skolen netside. Jeg måte å betale extra mobilen data plus masse andre problemer pga nettbanken. Jeg bare synes at dere må ha noen servis vakt i helgene. Jeg har brukt dine tjenester for lenge, og dette er først gang at jeg er svært misfornøyd med min abonnement.
Hei Bosanac, Det er leit å høyre at du har måtte gå fleire dagar utan nett. Vi har åpent på Kundesenteret lørdager 10-14. Vi estimerer 1-3 virkedagar på å rette utfallet, dessverre kan det hende at det tar lengre tid. Helsing oss i Enivest
Eg bad om råd for oppseiing av abonnement, fekk forståing for mine val, samt råd om evt retur til Enivest om eg angra.
Hei Arne, Takk for ein flott tilbakemelding! God helg! Helsing oss i Enivest
Personen eg snakka med kunne svare på alle spørsmål. Det gjekk fort og smertefritt.
Hei, Norunn Takk for ei flott omtale. Veldig kjekt å høyre at du er fornøgd :-) Helsing oss i Enivest
Jeg er ikke fornøyde med Enivest sin fiber og ruter. Har hatt det i flere år siden det ikke er noe annet alternativ. Har kjøpt premium wifi, men må likevel ha kabel ned i underetasje, selv om det ikke er betong imellom. Har skiftet ruter flere ganger, blir aldri endring. Særlig dårlig ned når det er regnvær. Det er Enivest som har lagt kabel både ute og inne.
Hei! Slik skal det ikkje være. Vi vil gjerne løyse dette for deg. Håper du har anledning til å kontakte vårt Kundesenter, så vil vi feilsøke og løyse saka di. Det er mogleg at vi må sende ut ein montør for å finne ei løysing. Ta kontakt med oss, og ha ein fin veke vidare :-) Helsing oss i Enivest