Enivest opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Rask hjelp løysing på problemer endringer stabilt nett
Hei Leo, Så flott at du fekk rask hjelp med utfordringa. Takk for ein fin tilbakemelding. Ha ein fin veke! Helsing oss i Enivest
Var rask å svare på telefon, og god forklaring so eg kunne hjelpe meg sjølv 😀
Hei Kirsten, Tusen takk for fine ord, ha ein fin veke! Helsing oss i Enivest
Fin opplevelse me kundemottaker, fikk ordna det eg ville.
Hei Anne, Tusen takk for ei flott tilbakemelding! Helsing oss i Enivest
Etter en konstruktiv samtale med Enivest har vi fått en akseptabel avtale og forblir hos Enivest.
Hei Barbara, Så flott å høyre! Vi set stor pris på at du tok deg tid til å diskutere og at vi kunne kome fram til ein løysing som passar for deg. Takk for at du velger oss som internettleverandør. Vi ser fram til å fortsette samarbeidet med deg! Helsing oss i Enivest
Lang responstid når nettet var nede. Ringte kundeservice som var veldig dyktige om ettermiddagen, på dagtid var de ikke flinke. Reparasjoner tok ofte 1-3 dager, i helgene ble ingenting gjort.
Hei Ann, Takk for tilbakemeldinga di. Vi estimerer 1-3 virkedagar rettetid. Men vi prioriterer alltid dei som ikkje har nett. Håper du har fått feilen retta. Dersom du ikkje har blitt kontakta av montør, ta gjerne kontakt med vårt Kundesenter slik at vi kan be om ein ny status. Ha ein fin tirsdag! Helsing oss i Enivest
Vi trengte ny ruter. Den ble installert med hjelp av en nabo. Da ble det gjort en feil. Isteden å veilede oss via telefonen kom 2 installatøren og lagde om en knapp: regning 5000,-
Hei Barbara, Vi rettleiar over telefon, og du kan gjerne kontakte vårt Kundesenter for assistanse med å sette opp ruteren din. For å undersøke nærare kva som har skjedd i denne situasjonen, vil vi gjerne ha ein gjennomgang med deg for å forstå kvifor ein montør vart sendt ut til oppdraget. Ta gjerne kontakt med oss så snart som mogleg, så skal vi sørge for oppklaring :-) Helsing oss i Enivest
Svært dyrt i forhold til hva man får. Sliter og med tildels at fiber detter ut. Grunna monopol på fiber kan dei gjøre hva dei vil.
Hei Antonio, Høyres ut som vi må feilsøke på nettet ditt, kjekt om du kan ta kontakt med vårt kundesenter, så hjelper vi deg veldig gjerne! Helsing oss i Enivest