Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Som kunde hos Get, er dette en melding du ofte kan forvente å lese: "Enkelte kunder i ditt område kan oppleve brudd på alle tjenester fra Get. Vi jobber med å rette feilen og beklager de ulemper feilen kan medføre."
Internett ekstremt ustabilt. Går ikke å gjennomføre en økt i nettbank uten å bli koblet fra. Hadde det ikke vært et sameievedtak ville jeg byttet i forgårs.
Har hatt get i et par år nå. Kundeservice på sitt beste og meget bra nett.
Jeg er helt missfornøyd med tjeneste GET leverer. Veldig ofte brydd på internett og ingen unnskyldning eller real info hva som har skjedd. I tillegg så ble det levert trådløs router som ikke fungerer i det hele tatt. Tror jeg må si opp min avtale med dem....
Prøver å kontakte kundeservice ang. refusjon av et modem. Sender epost med dokumenter, uten å få svar. Når jeg ringer kundeservice, sier de at de ikke kan se at eposten er mottatt. Gjorde en test, der jeg utga meg for å være interessert i nytt abonnement. Da svarer de omtrent umiddelbart. Men dette er profesjonelle telefonselgere, så etter mye om og men, vrir de seg unna å refundere modemet. Bakgrunnen for at jeg ønsker modemet refundert, er at når jeg sa opp abonnementet, fikk jeg nærmest et trusselbrev der jeg ble holdt erstatningsansvarlig om jeg ikke returnerte det. Men saken var den at jeg hadde betalt for modemet noen år tidligere. I eposten jeg sendte i etterkant av at jeg returnerte modemet, la jeg ved kvittering på betalt modem og trusselbrevet om retur. De leverte heller ikke tilfredsstillende internett ift. hva jeg betalte for, og det var ustabilt og tregt. Så det var grunnen til at jeg sa opp.
Hadde altibox som fungerte helt topp, men ble tvunget over til Get av Tafjord. Dette nye systemet er totalt ubrukelig. Feilmeldinger hele tiden og forferdelig kundeservice! Fikk en feilmelding, ga beskjed til Get og fikk som svar at du må gå uten TV i to dager til vi finner et svar.
Hele opplegget er en katastrofe. Fra dag en har nettet vært dårlig. Faller ut av nettet hele tiden. Opptil seks ganger bare i løpet av en kveld.
Elendig på det meste. Nett ofte nede eller ustabilt. TV kanaler faller ut hele tiden. Elendig oppfølging, om du er heldig å komme gjennom på tlf. Har sagt opp. Gidder ikke mer surr og rør.
Dette må være det mest irriterende nett leia jeg noen gang har investert penger i! for det første, så ryker nett linja opp til flere ganger enn naboen bytter underbukser. For det andre så betaler du for noe du faktisk talt ikke blir lovt! nettet ryker i eniga, så for de av dere som skal investere i nett med tanke på det man får. Gå til noe annet... Dette er helt ubrukelig!! Opplever stadig dårlig linje, er sjeldent linja er fullstendig oppe å går!
Lyst på et selskap som setter opp prisen på internettlinjen din med ca 50kr hvert år? Da velger du Get. Der Get tar syke 529 kr for sin tregeste linje, som er på 75/10 (mer om du ikke skal ha TV ved siden av), så tar fiberleverandørene ofte halve prisen for mange ganger den hastigheten. Så Get er et selskap som fullt ut utnytter monopolen de har mange steder over kobberlinjen. Selv så jobber boligselskapet vårt med å kvitte seg med de til fordel for et fiberselskap som gir 1000/1000 for 300kr
Tregt nett.. Hver gang jeg ringer og spør om hva som kan være årsaken til at det er tregt nett, så bare resetter de internett linja så får jeg beskjed om å bare trekke ut strømkabelen i internett ruteren så sier de at det skal bli bedre. Men det blir det absolutt ikke.. ANBEFALES IKKE!
Siden i går morgen ikke internett og tv. Mange ganger ringt, ingen svar hva er feilen eller når det er rettet opp. Veldig frustrerende. Oppgitt
Evig problem med internett, kontakter de for å få det fikset, men problemet er varende utrolig lenge... kontakter du kundeservice så må de snakke med en annen kollega som må snakke med enda en kollega, å eneste svaret man får er at «det ser kanskje ut som at det er noe rart her» styr unna!
Betaler for 300mbps, har 60mbps, i tillegg faller det ut og hopper i fart. Kan ikke vente med å bytte, men har dessverre 12mnd binding...
Boksen gikk i stykker og vi sa opp. Ble ringt opp og tilbud en del rabatter, takket ja. Fikk beskjed om at vi kunne kvitte oss med boksen og hente ut en ny. Ble feil med faktura (tok betalt for ny boks+Ingen rabatt) fikk tilsendt ny boks som var dårligere enn avtalt og det vi hadde fra før (da fikk vi beskjed om å hente ut ny på nærmeste utleveringssted). Har selv vært nødt til å ringe frem og tilbake (9 ganger). Helt håpløst! Sa opp igjen og må betale det vi fikk i rabatt Jan/feb + bruddgebyr + mars (har ikke en fungerende boks) Må sende klage (link for å sende klage fungerer ikke) Canal digital viasat er mye bedre enn Get. Kan ikke ha noen av de på grunn av at de ikke leverer her. Så nå er det så ille med Get at vi velger å ikke ha TV. Klok av skade! Velg noen andre!:)
Vi sitter å venter på GET, de skal ha 550 kr hvis ingen er hjemme, noe vi var hele dagen. Alt var tilrettelagt, hører ikke noe fra dem. Da en dame ringer fra GET kl 15,00 fikk vi høre det var rart de ikke hadde tatt kontakt. Så er det noe som er sikkert er at GET ikke skal benyttes mer! (Hva med de 550 kr, tilfaller de oss?)