Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telia Bredbånd
1.8
758 verifiserte omtaler

Telia Bredbånd omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

1.8
Dårlig
758 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#67
Forferdelig
Telia Bredbånd er rangert
#67 av 67 fiberleverandørerer
10%
Forferdelig
10% anbefaler Telia Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 758 omtaler om Telia Bredbånd

FILTRER OMTALER
46
21
36
117
538
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telia Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ustabilt

Omtale av  Joakim

nettet er ustabilt, er nesten ingen dager hvor nettet er oppe hele dagen, kan lett være nede 30 minutter 7 dager i uka, hvis ikke mer, hvis du har mulighet ungå.

Mye dårligere enn Altiboks eller hva det het, der jeg bodde før

Omtale av  Jens

Den virket nemlig år ut og år inn uten problemer. Get kan plutselig være helt død i en dag eller to om gangen. Helt uakseptabelt! Ville aldri valgt dem om jeg kunne velge.

Lureri

Omtale av  Andreas A

Ble lovet 6mnd binding og 3mnd gratis for å prøve ut Get etter at jeg hadde sagt at jeg ville avbestille hele pakken fra dag 1. Gikk med på det. Etter 6mnd blir jeg møtt av elendig kundeservice og blir fortalt at det er det ingen der som kan ha fortalt meg. Sak ferdig. Forbrukerrådet neste.

Dårlig nett, dårlig service!

Omtale av  Kris

Ustabilt nett som hopper ut minst en gang daglig og enda verre kundeservice!

Elendig kundeservice

Omtale av  Reidun G

Elendig kundeservice. Svarer ikke på telefonen før man er tom for batteri. Tregt å få satt på Tv'en.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Elendig kundeservice

Omtale av  Mats

Har fått feil med ruter, får beskjed om at ruter må byttes, og at det kun kan gjøres av tekniker. For å booke time må jeg altså velge å ta fri fra jobb mellom 0800 og 1200, eller 1200 og 1600 da de ikke kan booke mer presist enn 4 timer. Kommer til å bytte bredbånd og tv-leverandør da service tydeligvis ikke er et tema. Det virker som slagordet deres er: "desverre, sånn funker ikke systemet"

Fungerer helt fint

Omtale av  Anne

Jeg har vært kunde i ca. ti år nå, og har hatt veldig lite å utsette på Get. Forbindelsen har fungert fint stort sett hele tiden, med unntak av litt "barnesykdommer". Jeg har ingenting å utsette på hastigheten. Planlagt nedetid blir alltid varslet på forhånd. Det er litt dyrt sammenlignet med andre leverandører, men vi får god rabatt gjennom borettslaget.

Elendig

Omtale av  Fredrik

De leverer OK nett med engang du har bestilt. Men betaler idag for 350 MB, og får 20 på det beste. Det tåler heller ikke mer enn en enhet om gangen uten at det blir ubrukelig. De reklamerer med at 10 enheter skal kunne brukes i denne pakken og fortsatt oppleve godt nett.

Intet signal

Omtale av  Misfornøyd-Kunde

Har ikke vært signal på dekoderen siden jeg fikk den. Jeg har snakket med kundeservice, men de ser ikke ut å være interessert i å finne en løsning på problemet.

Elendig - bare feil

Omtale av  Vidar

Fikk Get via Tafjord Kraft og etter en uke med bare rot, virker bare fremdeles halvparten av funksjonene. Hadde altibox før som var problemfritt. Så langt fremstår Get som et søppelprodukt!

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Utrolig dårlig service

Omtale av  Martin J

Har nå hatt Get i 8 måneder hvor 6 av månedene har vert preget av små avbrudd hver dag i opp til 30 min hver gang. Ofte jobber dem med å "oppgradere" så nettet er nede. Støj på linjen så det blir package loss noe som gjør det umulig å spille/streame. Betaler for 500/25 men får bare 250/1. Har vert i dialog med get siden nyåret uten å ha løst problemet. Styr unna! Spar deg selv mye smerte!

Get screwed

Omtale av  Snicker

Vi har hatt Get gjennom sameie avtale i alle år jeg har bodd i Sameie. Og har hatt problemer med Get siden dagen jeg flyttet inn her. Og det har vel gått 10-12 år med dem nå så har ganske lang erfaring. Internett leveransen deres er så elendig at jeg ikke har ord for det. Jeg opplevde brudd minst en gang i uka. Og å snakke med Kundeservice hos dem er helt forferdelig. De lover at de skal komme å fikse og ringe opp igjen, men holder aldri det de lover. De har vært på befaring og finner nye feil hver gang. Dårlig signal, feil på kabler, kontakter, modem, feil i skap og mye mer. Til slutt ble jeg så lei at jeg fikk lagt inn Altiboks kun til meg i sameiet. Så nå har jeg Internett både fra Get og Altiboks. Men bruker kun Get TV. Bilde kvaliteten er ok. Men decoderen har vært helt på tryne og Get TV appen er helt forferdelig! Sjekk scoren deres på play store. Du må virkelig ha flaks hvis noe skal fungere. Og opptak fra decoder/web er et enormt kaos. Vet ikke hvor mange ganger jeg har valgt opptak av et program også feiler det. Kundeservicen har heller ikke åpent 24/7 slik som Altiboks har. Tror jeg kunne skrevet 1000 linjer til om hvor elendig Get er, men får runde av her. Servicen deres var så dårlig at jeg opprettet egen blogg til meg selv for å få dokumentert alt de lovet å lyver. Nei, gjør ALT du kan for å unngå Get. Velg hva som helst annet.

Bestilte bredbånd 26.03

Omtale av  Sjerp D

Har nå snakket med get for sikkert 20 gang om å få installert Get i leiligheten. De bare setter over samtalen sier de skal ta kontakt men hører ingen ting. Ber alle tenke seg to ganger om før de velger denne leverandøren.

Surr og rot

Omtale av  Bjørn

Blir ikke fulgt opp når vi ringer og ber om oppfølging. Elendig kundeoppfølging. Blir tilbudt tjenester som vi senere får beskjed om ikke føler med kostnadsfritt likevel. De holder ikke det de lover. Når dette tas opp med leder blir alle lovnadene dysset ned med at dette må være misforståelse samt at kundebehandlerne er under opplæring. Totalt kritikkverdig. Vet ikke hvor mange tlf.samtaler vi har vært igjennom og hvor det har vært rot og rettelser i etterkant. Kostnader har økt på fakturaer uten forklaring og info. Bare surr. Velg ett annet selskap!!!

Styr unna Get om du har mulighet til det!

Omtale av  Irritert-Kunde

Elendig kundeservice, tar lang tid å få svar på e-post. Mange ukyndige veiledere på telefon. Mye rot med faktura, i tillegg til at det er vanskelig å forstå fakturabilagene. Mye nedetid, kan ikke planlegge hjemmekontor dersom du er avhengig av internett-tjenester levert av GET. Da det ble slutt med samboer så kunne jeg ikke fortsette med samme kundenummer selv om jeg ble boende og selv om det var jeg som hele tiden hadde betalt faktura. Mao. Er du gift el. samboer så må dere ta høyde for at det vil bli styrete dersom "feil" person blir boende på samme adresse fordi du må opprette nytt kundeforhold. Det betyr ny oppstartsavgift og 2 måneders forskuddsbetaling etc. etc. De klarer ikke å holde det man blir lovet over telefon og det oppstår erfaringsmessig alltid kluss i etterkant. Regn med å sende minst 5-6 e-poster for å få ordnet opp, i tillegg til 2- 3 telefoner. Anbefaler alle å styre unna dette uprofesjonelle selskapet.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Internettet er tregere enn ALT. Bestemoren min løper fortere enn internettet

Omtale av  Didrik D

Jeg er en gutt på 13 år, som har mye arbeid på Internett og er derfor avhengig av at internettet mitt fungerer. Og getbox er ikke gode på det, getbox er et veldig ustabilt nett og er ikke noe til å stole på. Det er enten EKSTREMT TREGT eller fungerer ikke i det hele tatt. Jeg har mistet viktig arbeid pga internettet og tør ikke å gjøre mye med dette "internettet" Kundeservicen er dritt og de bryr seg ikke noe om kundene sine. Jeg er faktisk overasket at det er folk som synes at getbox er et bra selskap. Jeg har lyst til å bytte, men lever meg foreldrene mine, så jeg kan dessverre ikke det. Jeg anbefaler IKKE å kjøpe eller i det hele tatt bruke Getbox

Telia Bredbånd

Har tilegnet profilen
Telia Bredbånd deltar på Bytt.no

Telia Bredbånd har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telia Bredbånd besvarer ikke omtaler

Telia Bredbånd har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telia Bredbånd henter ikke inn tilbakemeldinger

Telia Bredbånd benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR