Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telia Bredbånd
1.8
758 verifiserte omtaler

Telia Bredbånd omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

1.8
Dårlig
758 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#67
Forferdelig
Telia Bredbånd er rangert
#67 av 67 fiberleverandørerer
10%
Forferdelig
10% anbefaler Telia Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 758 omtaler om Telia Bredbånd

FILTRER OMTALER
46
21
36
117
538
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telia Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Lite nedetid og hyggelig kundeservice.

Omtale av  Erik

Har 500/500 linje og har som ventet under 500 på dagtid og rundt 560-580 på kveld/nattestid. Lite nedetid og hyggelig kundeservice :) Kjenner meg virkelig ikke igjen i alle dårlige omtaler, men mulig jeg er heldig eller mer realistisk på hva Get faktisk kan levere.

Kaos og rot

Omtale av  Hallvard

Ustabilt nett og brått så arbeider de på nettlinja uten å si ifra på forhånd selvom det er "planlagt arbeid"

Lang nedetid, softwarefeil!, skylde på underleverandør, pinlig!! Hva slags forretningsmoral har dere

Omtale av  Guttorm

Det værste er at dere skylder på en underleverandør. Ufattelig provoserende. Tror dere virkelig det hjelper? Er dere totalt uten innsikt og ryggrad?

Feil feil feil

Omtale av  Trylle

Dette er den mest ubrukelige internett leverandøren i Norge. Kan dette være lov? De har feil 5-6 ganger i måneden. Ring å si ifra så er det alltid antydet feil hos deg. Merkelig nok sliter hele sameiet. Søppel tjeneste

Uten nett etter Get kom

Omtale av  Rasmus

Get klarte å legge inntaks kabel i feil etasje endte opp uten Internett. Snakket med kundeservice de kunne ikke hjelpe meg.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Ustabilt nett og dårlig kundeservice.

Omtale av  Student

Borettslaget har GET. Ekstremt misfornøyd når nettet konstant detter ut, nettet vil ikke koble seg til tv-en, pcen eller sonosen. Har ringt kundeservice for hjelp flere ganger, svaret jeg får er at det da er noe feil med alt det elektroniske jeg har som skal koble seg til? Har spurt om noen fra GET kan komme hit og hjelpe meg, men det var umulig. Skulle virkelig håpe borettslaget hadde valgt et annet selskap. Mvh student som ikke har Internett før eksamen:)

Styr unna

Omtale av  Leah

Ustabilt nett. Detter ofte ut og liten til ingen hjelp når må har problemer.

Ustabilt, dårlig utstyr og informasjon

Omtale av  Kenneth A

Nettet faller ofte ut. Dager uten nett grunnet arbeid uten noen form for kompensasjon. En skam at så mange sameie og boretslag har latt seg lure.

GET burde blitt bøtelagt til de var konkurs

Omtale av  Jørgen

Hastigheten på nettet blir 1-5% av det jeg betaler for flere ganger daglig. Dette både med og uten kabel. Ruteren er helt ny og jeg er bundet til dette svindelselskapet av borettslaget i flere år. Venner og familie som har hatt GET har slitt med akkurat det samme i en årrekke, nettet forsvinner og stadig vekk leverer bare en brøkdel av det de lover. Kundeservice fikser ingenting. Dette bare må være Norges mest grusomme selskap.

De lurer sameier for penger

Omtale av  Johan

Vårt sameiet fikk en avtale med Get hvor vi fikk tv og internett til en overaskende god pris. Vi er omtrent 20-40 leiligheter. Etter avtalen forventet jeg et brev eller lignende i posten fra GET, med noe informasjon, men nei. Vi fikk kun reklame på årsmøtet med hvor mange fantastisk kanaler og pakker de har, som beboere selvfølgelig må betale ekstra for. Det er greit nok, men når jeg må ta kontakt med Get for å sjekke når avtalen trer i kraft, 6mnd etter av avtalen er signert, så får jeg svar fra Get: "Hvilken avtale?" Tidlig vinter (9 mnd etter signering) starter til slutt avtalen, redusert hastighet, men mer enn god nok til netflix. 1 måned etterpå kommer det en faktura, faktura? Get bytter ikke automatisk fra din opprinnelige avtale til den nye! (redusert hastighet) Jeg snakket med Get og skrev at ingen beboerere har fått noe informasjon, fremgangsmåte, velkommen brev, ingenting, bare muntlig presentasjon fra en selger på årsmøtet, er det riktig fremgangsmåte for en av Norges største tv og internett leverandør?? Det har med andre ord loppet mellom 200kr og 500kr x 30 leiligheter, småbeløp i den store sammenhengen, men ville du vært venner med en sånn person?

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Upålitelige og arrogante

Omtale av  Pål

Get har i mitt tilfelle drevet ren svindel. Jeg ble solgt et abonnement med løfte om 10mb ekstra opplastingshastighet. Nå viser det seg atdet ikke er fysisk mulig med mer opplastning på linja. Dessuten nekter de å grave ned kabelen utenfor min eiendom på tross av at dette var vår avtale. Jeg har ringt 6 ganger til kundeservice. Hver gang lover de å se på saken men ingenting blir gjort. Jeg anbefaler absolutt ingen å handle fra dette firmaet

Utrolig bra nett!

Omtale av  Eirik

Utrolig bra nett de har! 1000/50 linja funker som hakka møkk. Utrolig bra altså. Stabilt er det også. Kan laste ned over 900mbps selv når alle bruker nett rundt meg. Ingen forsinkelse i det hele tatt. Eneste negative er vel at de har utrolig masse ned tider hvor de jobber på linja. Heldigvis er dette mitt på natta i ukedagene, og ikke i helga. Det hadde blitt katastrofe. Ellers ingenting og klage på :D Løp og kjøp!!

Bra kundeservice, men ustabilt nett.

Omtale av  Kjell L

Får alltid god kundeservice, men opplever at nettet varierer voldsomt opp og ned. Hadde Canal Digital tidligere uten problem, men borettslaget her har dessverre GET. Har en mistanke om at det er den trådløse ruteren som ikke takler at det er flere nære naboer her.

Helt forferdelig

Omtale av  Anonym

Vi har erfart det såkalte ‘Nye-Get’ og det er ubrukelig! Man må trykke seg frem uendelig mange ganger før man får sett det man vil se på, og fjernkontrollen har så dårlig radius at du må stå rett ved og peke på getboksen for at den skal reagere. Filmene viser ikke titler eller omtale men bare bilder, så vi må bruke google for å finne ut hva filmene handler om. Internett er ustabilt og slår seg av og på. Get bør se til Netflix, HBO eller andre fornuftige medium istedet for å lage noe eget-det er en grunn til at disse er populære! Hvis ikke Get forbedrer brukergrensesnittet bytter vi tilbake til Altibox så snart vi kan.

Latterlig dårlig

Omtale av  Randi

Har gjentatte problemer med tv og fiber. Får ikke hastigheten vi betaler for, når internett i det hele tatt virker. Melder inn feil gang på gang og det tar flere dager uten at Get tar kontakt for å løse problemene.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Get boxen

Omtale av  Kjell S. L

Boksen bruker for det meste, opptil 1/2– 1time for oppstart. ERGELIGT OG UAKSEPTABELT

Telia Bredbånd

Har tilegnet profilen
Telia Bredbånd deltar på Bytt.no

Telia Bredbånd har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telia Bredbånd besvarer ikke omtaler

Telia Bredbånd har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telia Bredbånd henter ikke inn tilbakemeldinger

Telia Bredbånd benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR