Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dette må være det mest irriterende nett leia jeg noen gang har investert penger i! for det første, så ryker nett linja opp til flere ganger enn naboen bytter underbukser. For det andre så betaler du for noe du faktisk talt ikke blir lovt! nettet ryker i eniga, så for de av dere som skal investere i nett med tanke på det man får. Gå til noe annet... Dette er helt ubrukelig!! Opplever stadig dårlig linje, er sjeldent linja er fullstendig oppe å går!
Lyst på et selskap som setter opp prisen på internettlinjen din med ca 50kr hvert år? Da velger du Get. Der Get tar syke 529 kr for sin tregeste linje, som er på 75/10 (mer om du ikke skal ha TV ved siden av), så tar fiberleverandørene ofte halve prisen for mange ganger den hastigheten. Så Get er et selskap som fullt ut utnytter monopolen de har mange steder over kobberlinjen. Selv så jobber boligselskapet vårt med å kvitte seg med de til fordel for et fiberselskap som gir 1000/1000 for 300kr
Tregt nett.. Hver gang jeg ringer og spør om hva som kan være årsaken til at det er tregt nett, så bare resetter de internett linja så får jeg beskjed om å bare trekke ut strømkabelen i internett ruteren så sier de at det skal bli bedre. Men det blir det absolutt ikke.. ANBEFALES IKKE!
Siden i går morgen ikke internett og tv. Mange ganger ringt, ingen svar hva er feilen eller når det er rettet opp. Veldig frustrerende. Oppgitt
Evig problem med internett, kontakter de for å få det fikset, men problemet er varende utrolig lenge... kontakter du kundeservice så må de snakke med en annen kollega som må snakke med enda en kollega, å eneste svaret man får er at «det ser kanskje ut som at det er noe rart her» styr unna!
Betaler for 300mbps, har 60mbps, i tillegg faller det ut og hopper i fart. Kan ikke vente med å bytte, men har dessverre 12mnd binding...
Boksen gikk i stykker og vi sa opp. Ble ringt opp og tilbud en del rabatter, takket ja. Fikk beskjed om at vi kunne kvitte oss med boksen og hente ut en ny. Ble feil med faktura (tok betalt for ny boks+Ingen rabatt) fikk tilsendt ny boks som var dårligere enn avtalt og det vi hadde fra før (da fikk vi beskjed om å hente ut ny på nærmeste utleveringssted). Har selv vært nødt til å ringe frem og tilbake (9 ganger). Helt håpløst! Sa opp igjen og må betale det vi fikk i rabatt Jan/feb + bruddgebyr + mars (har ikke en fungerende boks) Må sende klage (link for å sende klage fungerer ikke) Canal digital viasat er mye bedre enn Get. Kan ikke ha noen av de på grunn av at de ikke leverer her. Så nå er det så ille med Get at vi velger å ikke ha TV. Klok av skade! Velg noen andre!:)