Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Sitter uten TV i flere uker fordi ethernet tilkobles ikke. Ingen kundeservice nesten hver dag i timesvis men får ingen på telefon. Betaler hver mnd uten å få det hva jeg skal ha. Kan ikke bytte leverandør fordi jeg bor i borettslaget. Er fortvilet....
Har hatt trådløst bredbånd, 5G, fra Telia siden i sommer. Fungerte bra til å begynne med, men nå er hastigheten nede i under 5 mbps på kveldstid, på dagtid ligger det på mellom 100 og 50 mbps. At det er så tregt på kvelden tror jeg skyldes at kapasiteten deres er alt for dårlig. Vet om flere andre i mitt område som opplever det samme. Har fått kontakt med kundeservicen deres en gang, etter laaaaang ventetid, de fant ingen feil sa de. Vil vel ikke innrømme at de har problemer. Jeg kommer til å si opp abbonnementet. Kundeservicen deres er helt fraværende, antakelig har de alt for få personer der.
1 er faktisk alt for mye. Har aldri opplevd så dårlig nett som Telia tilbyr i Oslo Høybråten. Ber dere å selge den tilbake til Get! Nei, dersom du vurderer bredbånd fra Telia får du nett og i tillegg: - nøyaktig ingen support, - nøyaktig 1 time på telefon - Oslo Høybråten - i hver fall 1-3 ganger i uke svært ustabilt internett. "hvor sannsynlig er det at du vil anbefale Telia Bredbånd til en venn eller kollega?" Styr unna!! "Vurderer du å bytte fra Telia Bredbånd til et annet selskap?" Er tvunget til Telia via borettslag - men skal begynne å klage til styret nå. Fraråder alle.
og dårlig kundeservice, jeg har både tv internett og tre mobil abon. og det koster meg godt over 2000 i mnd og jeg ser nesten aldri på tv .. så ser ikke noe poeng i å ha alle kanaler pluss andre streaming kanaler jeg har ... velger nå kunn streaming
Har holdt på i flere timer i dag. umulig å få kontakt. Chat fungerer ikke. Tlf fant ikke et eneste abonnement på adressen, selv om hele sameiet bruker Telia. Her har du ikke tid til å være kunde!
Sjeldent nedetid, virker stort sett greit. Til tider lange DNS-oppslag, men det kan løses med å bruke en annen DNS-tjener. Svært skuffet over at det ikke finnes lavere hastighetstrinn med lavere pris.
Helt umulig å få tak i noen som jobber som kan hjelpe. Og når du endelig får tak i de etter 90 minutter venting så ber de deg skru av og på utstyret???? Kødder du ?? Jeg har da gjort det 100 ganger i løpet av de siste dagene . Nettet kommer og forvinner hele tida. . ville ikke anbefalt Telia til min verste fiende. Møkka selskap . Møkka kundebehandling. Møkka nett . .