Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
1 er faktisk alt for mye. Har aldri opplevd så dårlig nett som Telia tilbyr i Oslo Høybråten. Ber dere å selge den tilbake til Get! Nei, dersom du vurderer bredbånd fra Telia får du nett og i tillegg: - nøyaktig ingen support, - nøyaktig 1 time på telefon - Oslo Høybråten - i hver fall 1-3 ganger i uke svært ustabilt internett. "hvor sannsynlig er det at du vil anbefale Telia Bredbånd til en venn eller kollega?" Styr unna!! "Vurderer du å bytte fra Telia Bredbånd til et annet selskap?" Er tvunget til Telia via borettslag - men skal begynne å klage til styret nå. Fraråder alle.
og dårlig kundeservice, jeg har både tv internett og tre mobil abon. og det koster meg godt over 2000 i mnd og jeg ser nesten aldri på tv .. så ser ikke noe poeng i å ha alle kanaler pluss andre streaming kanaler jeg har ... velger nå kunn streaming
Har holdt på i flere timer i dag. umulig å få kontakt. Chat fungerer ikke. Tlf fant ikke et eneste abonnement på adressen, selv om hele sameiet bruker Telia. Her har du ikke tid til å være kunde!
Sjeldent nedetid, virker stort sett greit. Til tider lange DNS-oppslag, men det kan løses med å bruke en annen DNS-tjener. Svært skuffet over at det ikke finnes lavere hastighetstrinn med lavere pris.
Helt umulig å få tak i noen som jobber som kan hjelpe. Og når du endelig får tak i de etter 90 minutter venting så ber de deg skru av og på utstyret???? Kødder du ?? Jeg har da gjort det 100 ganger i løpet av de siste dagene . Nettet kommer og forvinner hele tida. . ville ikke anbefalt Telia til min verste fiende. Møkka selskap . Møkka kundebehandling. Møkka nett . .
Elendig dekning og elendig kundeservice! Internett går av og på, og har nå sittet en time og ventet på svar på kundeservicetelefonen!
Får ikke det jeg betaler for. Vankelig å komme igjennom på telefon. Har ikke tilbud om at de ringer meg tilbake.