Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har holdt på i flere timer i dag. umulig å få kontakt. Chat fungerer ikke. Tlf fant ikke et eneste abonnement på adressen, selv om hele sameiet bruker Telia. Her har du ikke tid til å være kunde!
Sjeldent nedetid, virker stort sett greit. Til tider lange DNS-oppslag, men det kan løses med å bruke en annen DNS-tjener. Svært skuffet over at det ikke finnes lavere hastighetstrinn med lavere pris.
Helt umulig å få tak i noen som jobber som kan hjelpe. Og når du endelig får tak i de etter 90 minutter venting så ber de deg skru av og på utstyret???? Kødder du ?? Jeg har da gjort det 100 ganger i løpet av de siste dagene . Nettet kommer og forvinner hele tida. . ville ikke anbefalt Telia til min verste fiende. Møkka selskap . Møkka kundebehandling. Møkka nett . .
Elendig dekning og elendig kundeservice! Internett går av og på, og har nå sittet en time og ventet på svar på kundeservicetelefonen!
Får ikke det jeg betaler for. Vankelig å komme igjennom på telefon. Har ikke tilbud om at de ringer meg tilbake.
Ustabilt nett og tv. Elendig kundeservice, 45 minutter kø på tlf. Feilsøking vil kunne belastes kunden!! Uhørt
I det siste har jeg svært dårlig hastighet på nettet på kveldstid. Det er god hastighet på dagtid. Det er umulig å komme fram på telefon eller Chat for å rapportere om problemet. Det er over 1 time ventetid på Chat. Har sittet 30 min i telefon uten noen indikasjon hvor langt bak jeg er i køen. Dette er elendig kundeservice !!!