Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
nettet er ustabilt, er nesten ingen dager hvor nettet er oppe hele dagen, kan lett være nede 30 minutter 7 dager i uka, hvis ikke mer, hvis du har mulighet ungå.
Den virket nemlig år ut og år inn uten problemer. Get kan plutselig være helt død i en dag eller to om gangen. Helt uakseptabelt! Ville aldri valgt dem om jeg kunne velge.
Ble lovet 6mnd binding og 3mnd gratis for å prøve ut Get etter at jeg hadde sagt at jeg ville avbestille hele pakken fra dag 1. Gikk med på det. Etter 6mnd blir jeg møtt av elendig kundeservice og blir fortalt at det er det ingen der som kan ha fortalt meg. Sak ferdig. Forbrukerrådet neste.
Ustabilt nett som hopper ut minst en gang daglig og enda verre kundeservice!
Elendig kundeservice. Svarer ikke på telefonen før man er tom for batteri. Tregt å få satt på Tv'en.
Har fått feil med ruter, får beskjed om at ruter må byttes, og at det kun kan gjøres av tekniker. For å booke time må jeg altså velge å ta fri fra jobb mellom 0800 og 1200, eller 1200 og 1600 da de ikke kan booke mer presist enn 4 timer. Kommer til å bytte bredbånd og tv-leverandør da service tydeligvis ikke er et tema. Det virker som slagordet deres er: "desverre, sånn funker ikke systemet"
Jeg har vært kunde i ca. ti år nå, og har hatt veldig lite å utsette på Get. Forbindelsen har fungert fint stort sett hele tiden, med unntak av litt "barnesykdommer". Jeg har ingenting å utsette på hastigheten. Planlagt nedetid blir alltid varslet på forhånd. Det er litt dyrt sammenlignet med andre leverandører, men vi får god rabatt gjennom borettslaget.