Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ustabilt nett som hopper ut minst en gang daglig og enda verre kundeservice!
Elendig kundeservice. Svarer ikke på telefonen før man er tom for batteri. Tregt å få satt på Tv'en.
Har fått feil med ruter, får beskjed om at ruter må byttes, og at det kun kan gjøres av tekniker. For å booke time må jeg altså velge å ta fri fra jobb mellom 0800 og 1200, eller 1200 og 1600 da de ikke kan booke mer presist enn 4 timer. Kommer til å bytte bredbånd og tv-leverandør da service tydeligvis ikke er et tema. Det virker som slagordet deres er: "desverre, sånn funker ikke systemet"
Jeg har vært kunde i ca. ti år nå, og har hatt veldig lite å utsette på Get. Forbindelsen har fungert fint stort sett hele tiden, med unntak av litt "barnesykdommer". Jeg har ingenting å utsette på hastigheten. Planlagt nedetid blir alltid varslet på forhånd. Det er litt dyrt sammenlignet med andre leverandører, men vi får god rabatt gjennom borettslaget.
De leverer OK nett med engang du har bestilt. Men betaler idag for 350 MB, og får 20 på det beste. Det tåler heller ikke mer enn en enhet om gangen uten at det blir ubrukelig. De reklamerer med at 10 enheter skal kunne brukes i denne pakken og fortsatt oppleve godt nett.
Har ikke vært signal på dekoderen siden jeg fikk den. Jeg har snakket med kundeservice, men de ser ikke ut å være interessert i å finne en løsning på problemet.
Fikk Get via Tafjord Kraft og etter en uke med bare rot, virker bare fremdeles halvparten av funksjonene. Hadde altibox før som var problemfritt. Så langt fremstår Get som et søppelprodukt!