Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er veldig misfornøyd med Telia trådløst bredbånd. For det første spurte jeg FØR jeg inngikk avtalen om de støttet bridging, siden jeg har eget nettverksutstyr. Tre ulike personer sa at ja, det gjør de. Bestilte så og fikk installert, og så viser det seg at de ikke støtter det allikevel. For det andre er internettforbindelsen ustabil. Den kan være oppe noen dager, og så mister den forbindelsen. Og da må modem+ruter restartes for å kunne koble seg på igjen. Helt utrolig! Nei, dette er elendige saker. Det eneste positive jeg kan si er at de skjønte at den bindingstiden kunne de se langt etter.
Ok bredbånd, litt lang tid får å få svar hos kunde servis
Vært kunde i ca. en år nå og har egentlig vært fornøyd med internetten når den har fungert. Hastigheter er ikke helt opp mot 50Mbps men det duger, noe høy ping som er å forvente på trådløst brebånd. Men etter et strømbrudd den 27.10.21 mistet vi dekningen. Ringte kunderservicen og etter 2 dager på telfonen fant vi ut at de har sprengt kapasitet på vår celle. De har med andre ord solgt ut flere abonomenter enn de greier å levere. De hadde ingen planer om å fikse opp i feilen, de sa bare at vi skulle si opp abonomentet uten å få noen bruddkostnad... Helt elendig måte å behandle kunder på, veldig irritere de ettersom at prisene er gode i forhold til mange andre leverandører som kan levere her.
Jeg har mobilt bredbånd, bestilte fra Getz. Som så ble kjøpt av Telia. Og jeg sa det var for online spilling bla... Jeg har ikke hatt en eneste dag med åpen, nat port.Streng, er standarden. Til tider kan jeg bare glemme å spille. Jeg har krav på at de skal fikse det, men tror du de bryr seg?... Styr unna Telia!
Fikk en selger på døra som skulle gi meg norges beste tilbud på pakke med bredbånd og tv. Fikk tilbudet litt senere. Da var jeg byttet ut med min avdøde bror + adressen var til naboen. Skrev en sms til selger og sa at jeg ikke ville ha noen kontakt med ham noe mer. Fikk svar tilbake at det ville ikke han heller. Ingen unnskyldning, eller dette skal jeg ordne opp i.
Har hatt Get og nå Telia (etter oppkjøp) på flere adresser. Håpløs gammeldags teknologi med dårlig hastighet og veldig ustabilt. Når du får tak i noen på kundeservice er de hyggelige og stort sett flinke. Men det hjelper jo ikke når feilen er at de leverer internett via gamle coaxkabler ment til gamledagse analoge tv signal.. De er dessverre eneste leverandør mange steder, så man er ofte stucked med deres dårlige internett…
Fungerer greit når det fungerer. De gir dårlig/kort/generelt varsel i forkant av vedlikehold/arbeid (planlagt nedetid) som nesten alltid gjøres på dagen fremfor om natten.