Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ustabilt nett. Faller ofte ut, tregt og hakkete bilde. Angrer på at jeg byttet fra fiber.
Fungerer veldig dårlig. Høy ping og lav fart. Gaming og TV fungerer dårlig.
Elendig support og laaang ventetid før en kommer igjennom til kundesupport. Ingen info fra Telia selv om at de var klar overproblemer med TV signaler de siste fem dagene. Blir ikke dette fikset iløpet av kort tid så sier jeg opp og går tilbake til fiber.
Selskapet opererer med at kunden alltid tar feil.... lei av å bli behandlet som en idiot
Telia hadde en for flink dørselger. Installeringen ble forsert, fikk ikke 14 dagers angrefrist på oss før installatøren var her. Ønsker å kansellere hele avtalen da vi mener vi ikke har fått det vi forventet å få.
5G-nettet har vært veldig ustabilt. Akkurat nå er nettet helt nede. Ingen informasjon på nettsidene og en time i kø hos kundeservice. Tommelen ned!
Forferdelig.!!! Lovnader holdes ikke, det tok kundservice mere en 1 måned å sende et sim kort som skulle brukes i en 5G bredbåndsruter. Nb jeg har enda ikke motatt denne og fikk beskjed idag at forsendelsen var kanselert. Skulle få gratis data til dette var ordnet og kortet var motat. Isteden fikk jeg regning på ekstra data. Fikk også beskjed ifra kundeservice at jeg måtte reise til nærmeste Telia butikk for å hente et simkort. det er 60 mil tur retur. Jepp denne personen var også virkelig sur og påståelig, og ville ikke høre om noe annet. De sendte feil extender og mente jeg måtte betale ekstra for å få den nye modemet som passet.