Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Nettet mitt er kjapt! Men det betyr lite når det er så ustabilt som det er!
Dårlig forbindelse. Internettet faller ut daglig. Jeg ringer kundeservice ukentlig uten at de vet hva det er. Sa at jeg ikke hadde samme problem hos tidligere leverandør. Fikk spørsmål om hvorfor jeg byttet fra tidligere leverandør når det var så bra der.
Get leverer helt OK bredbånd til en forholdsvis høy pris. Vi har kun bredbånd og ikke TV fra Get.
Vår erfaring med GET: Vi er et arbeidskollektiv i oslo. Vi har ventet på nett i 4 mnd på arbeidsplassen. Det tok 1 mnd før GET reagerte på gjentatte bestillinger. 2 mnd før monteringen kom med kort forvarsel. Nå har router stått her uten funksjon i nok en måned. Alt er koblet til men GET kundeservice har ikke klart å koble nettet til. Nå har både vi som leietagere ringt, eier har ringt OG sjefen for borettslaget har ringt flere ganger til ingen nytte. Det ser ut som om ingen sak har blitt registrert eller at kundeservice ikke gidder å registrere den. Vi har også erfart at kundebehandlerne uten unntak har virket leie, irriterte og dårlig disponert til å ta i mot våre henvendelser, til tross for vår tålmodighet og gode folkeskikk. Det virker også som om kundeservice ofte har manglende kunnskap om egne prosedyrer. Oppsummert: Bedritent selskap. Ikke konkurransedyktig. Unngå hvis over hodet mulig. Bedriten kundeservice besatt av det absolutt værste av sutrete, sure tenåringer. Bedritent og ustabilt nett (har hatt GET før.) UNNGÅ DETTE SELSKAPET OM OVER HODET MULIG. SCAM! TV er et dødt medie og ikke verdt et langvarig forhold med et kundefientlig steinalderselskap.
Fungerer aldri, koster masse penger, dritt dårlig. Alltid noe problemer med nettet, og det er helt latterlig treigt.
Bredbånd fra get er alltid nede, har ringt 50+ ganger i løpet av de 3 siste månedene men fremdeles ikke blitt ordnet opp i. Ville ikke anbefalt dette som en bredbåndløsning.
Hvorfor er get det mest elendige selskapet i norsk i historie? Jo fordi get sitt nett funker knapt 50% av tiden og når det først funker så er det enten så tregt at det nesten er ubrukelig ellers faller det ut hele tiden. Kundeservice er vel ikke noe vits å snakke om fordi du bruker en time av ditt liv på ingenting som dermed også fører til ingenting. Hadde det vært mulig å bytte til et annet selskapet hadde jeg gjort det på et blunk, men det er valgt at mitt området skal ha get. Så enten fiks problemet eller stopp å være et selskap, herregud for noe trist dritt