Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ekstremt lav hastighet på ettermiddag/kveld. Gjelder både mobil og 5g bredbånd hjemme. Telia kundeservice mener de ikke har noe problem med dette. Etter utallige telefoner med kundeservice fra en nabo med samme problem, sier de at det er kapasitetsproblemer i nettet. Gjelder Hårkollen området, Færder kommune.
Fiberkabelen min ble kuttet 8. juni. Den 16 august (2 måneder og 8 dager), så er vi fortsatt uten bredbånd. Ringt kundeservice utallige gange med følgende forløp, hver gang: 1) Ringer opp kundeservice og blir satt på vent 2) Venter i 30 - 60 minutter før man får svar 3) Oppgir personalia 4) Kundeservice skal sjekk 5) Kommer med noe tull om, de skal sende en teknikker 6) Jeg opplyser om at det har vært en teknikker her og at kabelen er kuttet 7) Kundeservice sier at de skal sette det på høyeste prioritet 8) Ingen ting skjer. Fortsatt ingen bredbånd. Det er ikke mulig å nå noen som kan ta ansvar, ingen e-post adresse eller noe telefon for å nå høyere opp i systemet. Men betaling skal de ha, med en faktura som kommer hver måned. Må da ringe kundeservice igjen, for å klage, med mye om og men. Godt råd - hold dere unna Telia fiber bredbånd.
Tar altfor lang tid og komme på nett, etter pc-en er skrudd på. Bruker 3 til 4 minutter
Stabilt - Leverer avtalt hastighet ned og opp. - Litt lang ventetid på kundesenteret.
Ekstremt ustabilt nett, og ingenting som kan gjøres med det, selv om jeg bor svært sentralt (Storo). Latterlig lang ventetid på kundeservice.
Hvis jeg kunnet, skulle jeg gitt dem 0 stjerner. Fryktelig dårlig dekning, kan ikke strømme noe som helst. Roter bare, sender nye router i hytt og pine der den ene er dårligere enn den andre! Lite hjelp å få på kunderservice. Hvis en kommer gjennom på telefon da, uendelig lang ventetid på telefonen. Veldig (!) dyrt for det du får på trådløst bredbånd.
Er ikke fornøyd med TV fra Telia da jeg synes søker valg er vanskelig