Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er en gutt på 13 år, som har mye arbeid på Internett og er derfor avhengig av at internettet mitt fungerer. Og getbox er ikke gode på det, getbox er et veldig ustabilt nett og er ikke noe til å stole på. Det er enten EKSTREMT TREGT eller fungerer ikke i det hele tatt. Jeg har mistet viktig arbeid pga internettet og tør ikke å gjøre mye med dette "internettet" Kundeservicen er dritt og de bryr seg ikke noe om kundene sine. Jeg er faktisk overasket at det er folk som synes at getbox er et bra selskap. Jeg har lyst til å bytte, men lever meg foreldrene mine, så jeg kan dessverre ikke det. Jeg anbefaler IKKE å kjøpe eller i det hele tatt bruke Getbox
Som kunde hos Get, er dette en melding du ofte kan forvente å lese: "Enkelte kunder i ditt område kan oppleve brudd på alle tjenester fra Get. Vi jobber med å rette feilen og beklager de ulemper feilen kan medføre."
Internett ekstremt ustabilt. Går ikke å gjennomføre en økt i nettbank uten å bli koblet fra. Hadde det ikke vært et sameievedtak ville jeg byttet i forgårs.
Har hatt get i et par år nå. Kundeservice på sitt beste og meget bra nett.
Jeg er helt missfornøyd med tjeneste GET leverer. Veldig ofte brydd på internett og ingen unnskyldning eller real info hva som har skjedd. I tillegg så ble det levert trådløs router som ikke fungerer i det hele tatt. Tror jeg må si opp min avtale med dem....
Prøver å kontakte kundeservice ang. refusjon av et modem. Sender epost med dokumenter, uten å få svar. Når jeg ringer kundeservice, sier de at de ikke kan se at eposten er mottatt. Gjorde en test, der jeg utga meg for å være interessert i nytt abonnement. Da svarer de omtrent umiddelbart. Men dette er profesjonelle telefonselgere, så etter mye om og men, vrir de seg unna å refundere modemet. Bakgrunnen for at jeg ønsker modemet refundert, er at når jeg sa opp abonnementet, fikk jeg nærmest et trusselbrev der jeg ble holdt erstatningsansvarlig om jeg ikke returnerte det. Men saken var den at jeg hadde betalt for modemet noen år tidligere. I eposten jeg sendte i etterkant av at jeg returnerte modemet, la jeg ved kvittering på betalt modem og trusselbrevet om retur. De leverte heller ikke tilfredsstillende internett ift. hva jeg betalte for, og det var ustabilt og tregt. Så det var grunnen til at jeg sa opp.
Hadde altibox som fungerte helt topp, men ble tvunget over til Get av Tafjord. Dette nye systemet er totalt ubrukelig. Feilmeldinger hele tiden og forferdelig kundeservice! Fikk en feilmelding, ga beskjed til Get og fikk som svar at du må gå uten TV i to dager til vi finner et svar.