Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har ikke vært signal på dekoderen siden jeg fikk den. Jeg har snakket med kundeservice, men de ser ikke ut å være interessert i å finne en løsning på problemet.
Fikk Get via Tafjord Kraft og etter en uke med bare rot, virker bare fremdeles halvparten av funksjonene. Hadde altibox før som var problemfritt. Så langt fremstår Get som et søppelprodukt!
Har nå hatt Get i 8 måneder hvor 6 av månedene har vert preget av små avbrudd hver dag i opp til 30 min hver gang. Ofte jobber dem med å "oppgradere" så nettet er nede. Støj på linjen så det blir package loss noe som gjør det umulig å spille/streame. Betaler for 500/25 men får bare 250/1. Har vert i dialog med get siden nyåret uten å ha løst problemet. Styr unna! Spar deg selv mye smerte!
Vi har hatt Get gjennom sameie avtale i alle år jeg har bodd i Sameie. Og har hatt problemer med Get siden dagen jeg flyttet inn her. Og det har vel gått 10-12 år med dem nå så har ganske lang erfaring. Internett leveransen deres er så elendig at jeg ikke har ord for det. Jeg opplevde brudd minst en gang i uka. Og å snakke med Kundeservice hos dem er helt forferdelig. De lover at de skal komme å fikse og ringe opp igjen, men holder aldri det de lover. De har vært på befaring og finner nye feil hver gang. Dårlig signal, feil på kabler, kontakter, modem, feil i skap og mye mer. Til slutt ble jeg så lei at jeg fikk lagt inn Altiboks kun til meg i sameiet. Så nå har jeg Internett både fra Get og Altiboks. Men bruker kun Get TV. Bilde kvaliteten er ok. Men decoderen har vært helt på tryne og Get TV appen er helt forferdelig! Sjekk scoren deres på play store. Du må virkelig ha flaks hvis noe skal fungere. Og opptak fra decoder/web er et enormt kaos. Vet ikke hvor mange ganger jeg har valgt opptak av et program også feiler det. Kundeservicen har heller ikke åpent 24/7 slik som Altiboks har. Tror jeg kunne skrevet 1000 linjer til om hvor elendig Get er, men får runde av her. Servicen deres var så dårlig at jeg opprettet egen blogg til meg selv for å få dokumentert alt de lovet å lyver. Nei, gjør ALT du kan for å unngå Get. Velg hva som helst annet.
Har nå snakket med get for sikkert 20 gang om å få installert Get i leiligheten. De bare setter over samtalen sier de skal ta kontakt men hører ingen ting. Ber alle tenke seg to ganger om før de velger denne leverandøren.
Blir ikke fulgt opp når vi ringer og ber om oppfølging. Elendig kundeoppfølging. Blir tilbudt tjenester som vi senere får beskjed om ikke føler med kostnadsfritt likevel. De holder ikke det de lover. Når dette tas opp med leder blir alle lovnadene dysset ned med at dette må være misforståelse samt at kundebehandlerne er under opplæring. Totalt kritikkverdig. Vet ikke hvor mange tlf.samtaler vi har vært igjennom og hvor det har vært rot og rettelser i etterkant. Kostnader har økt på fakturaer uten forklaring og info. Bare surr. Velg ett annet selskap!!!
Elendig kundeservice, tar lang tid å få svar på e-post. Mange ukyndige veiledere på telefon. Mye rot med faktura, i tillegg til at det er vanskelig å forstå fakturabilagene. Mye nedetid, kan ikke planlegge hjemmekontor dersom du er avhengig av internett-tjenester levert av GET. Da det ble slutt med samboer så kunne jeg ikke fortsette med samme kundenummer selv om jeg ble boende og selv om det var jeg som hele tiden hadde betalt faktura. Mao. Er du gift el. samboer så må dere ta høyde for at det vil bli styrete dersom "feil" person blir boende på samme adresse fordi du må opprette nytt kundeforhold. Det betyr ny oppstartsavgift og 2 måneders forskuddsbetaling etc. etc. De klarer ikke å holde det man blir lovet over telefon og det oppstår erfaringsmessig alltid kluss i etterkant. Regn med å sende minst 5-6 e-poster for å få ordnet opp, i tillegg til 2- 3 telefoner. Anbefaler alle å styre unna dette uprofesjonelle selskapet.