Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg bor i kommunal leilighet og har da get i husleien sier kommunen. Når jeg endelig får tak i get så nekter de. Jeg har kranglet med de i 5 år. Jeg har fått regning og betalt og kommunen har også betalt. Så det har blitt betalt dobbelt. Da skal jo jeg ha tilbake pengene mine. Men det får jeg ikke. Nå har jeg blitt flyttet til en anne bolig og måtte faktisk betale 1600 kr 2 ganger før flyttingen. Og så sluttet de å sende regningen og sperret alt. Og når jeg ringer de så slenger de på røret
Kommer til å gå bort fra Tafjord. Har blitt skikkelig søppel. Elendig hastighet, langt langt under lovd hastighet. Trådløs er bare skit. Tvbilde hakker. Etterslep. Usynkronisert lyd/bilde. Leverer ikke høy oppløsning må skjermen, skit sagem. Hold dere unna dette
Vi betaler max pris for den høyeste hastigheten i huset vårt. Vi har gjennom 3 år hatt besøk av Get hele 13 ganger, og hver eneste gang så forteller de oss at "ingenting er galt" før det igjen er tregt. Kundeservice er frekke og gir absolutt ingen veiledning til hvordan jeg kan forbedre nettet mitt. Uavhengig av hvor i huset jeg befinner meg er det til enhver tid ekstremt sakte nett. Periodevis er det også 1 uke eller 2 hvor nettet ikke fungerer i det hele tatt. Sist gang dette skjedde brukte Get 2 uker på å komme å fikse nettet . Anbefaler det på ingen som helst måte til noen andre
Har 750 linje fra GET, nå Telia. Får sjeldent mer enn 500 tross ingen annen aktivitet på linja og kabel rett i pc. som regel detter det ned på 2-300.. Hver gang jeg ringer inn å klager lover de å se på saken, men det skjer jo aldri.
Uansett hvor bra pakke du har, så er nettet like treigt å dårlig.. og er ofte nettet plutselig blir borte også
1. Jeg bestilte tjenesten "Trådløst bredbånd" med 50 Mbit hastighet og har vært i dialog med Get utallige ganger siden jeg har hatt mellom 1 Mbit og på det aller beste 20 Mbit etter levering. De ringer aldri opp igjen og følger konsekvent ikke opp saken slik at man må selv ta kontakt igjen daglig om feilen ikke blir løst. 2. Det er veldig lang kø både på chat og telefon. Dette er over en periode på 4 mnd. 3. Chat avdelingen og telefonavdelingen virker til å være to separate selskap... 4. Samme løsning blir stadig foreslått og ny saksbehandler setter seg ikke inn i saken. Jeg har dessverre svært lite positivt å si om leveransen fra Get. Dette er noe av det dårligste jeg har har vært borti.
Ikke-eksisterende kundeservice, kontrameldinger på feilmeldinger. Ustabilt. Forferdelig opplevelse