Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Styr unna. Detta greiene er helt ubrukelig og ingen som skjønner noen ting av di man prater med på kundeservice om man noen gang kommer mellom der😡😡😡
Elendig kundeservice, og ustabilt nett. Både tv og bredbånd..
Ufattelig dårlig, upålitelig og dårlig service. Ber alle om å styre unna Get 👍🏼
Telia er rigget for å lure kunden til å betale dyre gebyrer og låser kunden til noe de egentlig ikke ønsker. De lurer borettslag til å betale for tjenester de ikke trenger og tvinger kunder til å betale for tv for å få biligere internet. På toppen av det hele har de elendig kundeservice hvor du må vente i evigheter for få enkle svar på en tjeneste som er misvisende og uforståelig. Styr unna hvis du har mulighet!
Totalt bedritent. Ingen signalleveranse verken TV eller internett, men fakturaene kommer likevel. Kriminell virksomhet, enkelt. Telia lyver for forbrukere og ser ikke ut til å være det minste bekymret for det. Helt totalt talentløst. Noe som er bra? Nei, intet. Hold dere langt unna Telia!
Ingenting som er bra med bredbånd fra Telia. Veldig ustabilt nett. Uegnet for allt som krever stabilt nett som gaming streaming osv
Kjøpte 50/50 av GET i mai i 2020, ble lovt at dette bare skulle første som meldte seg (det var først til mølla), og at man hadde prioritet på trafikk. fungerte helt strålende til tross for koronna og hjemmekontor/skole. Hastighet lå stort sett tett opp mot 50 mbps ned og 35 opp. I september begynte jeg å merke at det var problemer, og derfra har det bare gått nedover. Har siden november hatt 1,5 - 3 mbps ned på de tidene av døgnet når alle skal bruke nett, kundeservice opplyser om at det er overbelastning. Telia har vært for grådige og oversolgt abo i dette området (Oppstad- Sør-odal). Kundeservice tilbyr meg å si opp uten bruddgebyr, men det finnes ikke noe alternativ her jeg bor. Ellers har de forseslått å bare vente, "for det blir sikkert bedre etter hvert". Kundeservce er et eget eventyr. 45 -60 minutters venting på å komme i gjennom både på tlf og Chat. Chat er ubrukelig dersom du skal spørre om trøbbel med hastighet, de restarter routeren din uten å si i fra og dermerd er du frakoblet og må stille deg i ny kø når nettet er tilbake. Routeren de selger med og som de sier at du MÅ bruke er også rimelig håpløs. Adminstrasjonsgrenssnittet er meget begrenset og nås kun gjennom Telia sine sider. Routeren kan ikke settes i skikkelig bromodus selv om kundeservice sier det (bromodusen som kan settes gjennom Telias sine sider slår i praksisk kun av wifi) . Dermed er du dømt til å kjøre dobbel-NAT dersom du ønkser å bruke eget wifiutstyr/routere.