Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hvor skal jeg skal starte. Først fornøyd med produktene, men så opplever man useriøs kundeservice. Og prøv å gi dem en evaluering hvis de skjønner at samtalen gikk dårlig.. Har aldri hatt dårligere internettforbindelse enn etter ny Sagecom. Selgere på døra som ikke vet at du er mangeårig kunde. Internett saboteres etter noen dager for sen betaling (beklager, kun brev-faktura til tomt kontor i korona-tider ja..). Blir sprø.
Positivt - enkelt og raskt ig bestille og få installert trådløst fast bredbånd. Virker flott de 2 første uker. Negativt 'Etter att de gitt ut gratis prøve bredbånd til mine naboer blev nett fart helt ned til 1 mbps. Var i samtaler med telia mange ganger hver gang var vente tiden alt fra 15 min til ca 45 min. Til slutt fant vi ut at de var for mye trafikk på mast / tilkoblings punkt i Enebakk. Nettverket var dårligt fra 16-22.00 når brukere er mest på nett. Prøvde og avbestille bredbånd etter fått 1-2 måneder gratis bredbånd- positivt. Men hjelper ikke når man igjen må bruke timer av tid for og kontakte / krangle om og få bredbånd av installert. Fikk en melding på sms som jeg ikke kunde svare ut. Begynnte og få purringer på ubetalte regninger for et bredbånd som ikke virker i kjerne tider og holder de de lovet av nett fart. Sluttet og ringe og svarer kun ved mail. Omtvister regninger uten svar - får nye purringer. HOLD DERE LANG UNNA TELIA. Når de vel er problem er de ikke godt nokk organisert til og løse problemet deres.
Dårlig, elendig nedlast på 2,09/ opplast 4,87, ustabilt spesielt ettermiddag/kveld. Har funket ok en god stund før det nå etter nyttår er helt håpløst
De overselger bredbåndet, dvs de selger for mange abonnment pr sender slik at hastighet ofte blir det halve av hva man betaler for, de har sitt på det tørre fordi det er spesifisert opp til bestilt hastighet, Rett og slett lureri.
Har trådløst bredbånd, for orden skyld. Er mer enn godkjent med en oppetid på 96,4% på en periode av 3 mnd. Godt fornøyd, langt bedre enn hva Telenor har klart på fast linje. Falt ut av og til sent på kvelden i 10-20 sek, dette er nå ikke lengre enn sak. Så oppetiden forbedrer seg for hver dag, i tillegg billigere enn den søpla som Telenor leverer iform av produkt og inkompetente kundebehandlere.
Ble lovet en 25/25 linje, etterga kl 16.00 er det merkbart dårligere kapasitet på nedlasting helt nede i 2Mbs.
Nettet sug! Har 750/ 750 og den klarer ikke å spille HD videoer engang!! Har forsøkt å kontakte kundeservice men uten lykke .