Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lyver om at man må bruke deres ruter og betale leie for den, til tross for at man fint kan sette opp en egen ruter og spare leiekostnadene på sikt. Har ikke engang noen måte å si opp ruteren som følger med uten å si opp hele abonnementet, til tross for at ruteren er en "ekstrakostnad" som kommer i tillegg til base-abonnementet.
Daglige restart av modem. Lange kø hos kunde service. Deres kunde service bør forbedres for å gjøre godt av problem av internett
Faller ofte ut i sin helhet. Svært lange køer på kundesenter. WiFi utstyr lyser ofte rødt og må daglig restartes. Får som regel aldri mer enn 100 av 750 mbps hastighet (selv på kabel). Opplasting er knappe 5 og tar evigheter. Gamle kobber kabler og ikke ekte fiber, enda setter de opp prisen hvert år! Nesten 1000 kroner i måneden.
Har fungert bra i flere år, men opplever til stadighet bortfall av signal. Hjemmekontor er ikke lenger mulig, streaming har alt for ofte stopp, og de kan vere lange..
Ønsket å få tilbudet skriftelig, slik at jeg kunne sammenligne pris og innhold med andre leverandører. Det lot seg ikke gjøre da det var "spesial tilbud". Kundebehandler ble tydlig irritert da jeg sa at jeg måtte få tilbud skriftelig, og var deretter ikke interessert i å gi meg et tilbud i det hele tatt.
Sameiet mitt valgte Telia for bredbånd, vi hadde Get tidligere. Get fungerte bra, det var når Telia tok over at ingenting fungerer. Nedetid, henger seg opp, lavere hastighet enn det vi betaler for! Utrolig lang ventetid på kundeservice også dersom du trenger hjelp. Styr langt unna Telia bredbånd!!!
Jeg må restarte router hver dag, mange ganger for å få internet. Har ringt mange ganger og blir aldri bedre....byttet passord, hard reset, byttet router og fortsetter det samme. Styr unna av Telia!