Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg fikk et godt tilbud på bredåndspakke TV/internett til kr. 869,- som jeg takket ja til. Det var en fast basispakke på de vanlige kanalene og man kunne selv velge hva man ville se på av andre kanaler, dette virket jo greit, t.o.m. Netflix var inkl. i denne prisen i følge selger. Men valg av kanaler og apper er et poengsystem der hver kanal og app har en poengverdi. Inkl. i abonnementet var det 50 poeng og Netflix alene er 50, så det vil si at man må kjøpe poeng for å velge ut andre kanaler. Jeg oppdaget etterhvert at 869,- kun var på 6 mnd, og da økte mnd. pris med 249,- og etter 12 mnd. så må man betale 49,- i leie av ruter. Jeg fikk heller ikke noe svar på hva poeng kostet etter telefonsamtale og chat, de visste ikke sa de. Telia driver å lyver og lurer folk for å kapre kunder og dette er 2. gang jeg er blitt lurt, så idag har jeg sagt opp mitt kundeforhold til Telia. Jeg har også brukt 2 timer på å få kontakt med kundeservice disse 2 siste dagene, ca. 45 min. vent idag på telefon. Når det er så vanvittig lang ventetid på telefon og chat, så må det være et tegn på ekstremt mange missfornøyde kunder. Hvis man ikke vil bli lurt og svindlet, så hold deg laaaangt borte fra Telia.
Styr unna telia. Jeg streamer tv via router som får signaler fra telia sitt nettverk. Til stadighet så dårlige signaler at det er umulig å se tv uten bufring. Jeg gjorde alt jeg kunne ved kjøp av ny mobil, ny router og bestilte nytt simkort. Langt om lenge innrømte chilimobil at telia ikke strakk til i mitt område, men allikevel krever de full betaling. Altså, styr unna både telia og chilimobil
Ustabilt nett ganske lang tid nå og dermed helt håpløst når man planlegger med hjemmekontor. Og dette skal vi betale for! Kommer helt klart å ta dette opp med borettslaget jeg bor i.
Hold dere unna Telia, de har ikke tid til å hjelpe kundene sine. Det er minst 1 times ventetid på telefon. Når du endelig kommer igjennom så svarer kundeveileder, det kan vi ikke hjelpe dere med. Telia er ubrukelig. Bra så lenge det virker, skulle du være uheldig med å få problemer så kan det ta flere uker/ måneder før de kan komme å hjelpe deg med en tekninker. Styr unna Telia er mitt råd. Ikke svarer de på mail eller klager som sendes inn.
de gir deg overhodet ikke informasjon. De vil bare ha pengene dine. De gjør så lite som mulig
Telia dere får 1 (helst 0) stjerner! Gratulerer med å være sleipe kjeltringer som melker kunder for det de er vært. Setter opp prisen på internett, men tilbudet som leveres FORBLIR AKKURAT DET SAMME. Begrunnelsen dere gir for at dere må "sette opp" prisen er bare helt tragisk. Her handler det KUN om å tjene mer penger. At dere (og også andre aktører) i denne bransjen operer slik er en skandale, og det er først og fremst myndighetene som ikke gjør jobben sin. Dette er en bransje med tett prissamarbeid som FORLENGST burde bli ettergått langt mer av de sløve og trege myndighetene vi har i dette landet. Hadde jeg kunne byttet hadde jeg gjort det FORLENGST. Styr unna!
Har hatt små/store problemer siden mitt bredbånd ble Telia. Det hakker og er tregt, og driftsstans hver eneste mnd. Nå har nettet vært nede hos meg i mer enn 24 timer og med hjemmekontor så går ikke dette. Jeg skal jobbe for at mitt borettslag bytter leverandør når kontrakten med Telia utløper