Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi mistet Internett forbindelsen og det beste Get kunne gjøre var å sende en tekniker etter 1 UKE. Denne tekniker kommer i tidsrommet 8.00 - 12.00. Det vil si at i tillegg til å være uten Internett i en uke må jeg også ta en halv fridag fra jobben... Aldri opplevet så dårlig service!!
Har kun dekning i stua der ruteren er. Om jeg beveger meg 5 meter unna blir dekningen dårlig og faller ut hele tiden. Kan ikke bruke nettet i loftstua/soverom/kjøkken. Helt elendig.
Dårlig kundeservice, ræva hastighet (ikke fiber), plunder med fakturaer stadig.. Styr unna og sørg for at borettslaget ikke velger GET som leverandør! Nå er dere advart.
Skulle aldri gått ifra canal digital! Get nytter ikke, både nett og tv går konstant opptil flere ganger i uken og helt uten forvarsel. For en amatørbedrift...
Nettet har falt ut 7 ganger på den tiden jeg brukte på å lese omtalene som var skrevet her. Ekstremt ustabilt!
Jeg har selv hatt get og er kjempeglad jeg slipper de lengre, men en sønn sliter med Get. Grunn er den boxen han fikk MEN den ble returnert da jeg selv kjørte han til posten hvor den ble returnert. Men han får innkasso o.s.v og beskjed betale flere tusen da box ikke returnert, MEN den ble sendt på posten. Sønn sliter veldig pga dette da ikke vet hva gjøre snart. Elendig behandling av kunder noe jeg og har ærfart.
Det er en helt klar grunn til at Get ikke har noen nettside hvor kunder kan legge igjen sin erfaring med Get. Det ville tatt seg ut. Noen har allikevel klart å opprette en Facebookside som er uoffisiell. Her kan folk beskrive sin erfaring. Søker man på Get på Facebook, kommer denne opp. https://www.facebook.com/pages/Get/184191141609230 Nesten 1200 mennesker har gitt sin vurdering. Som nå ligger 1,4. "Elendig". Get har overlatt all fakturering til Lindorff som aksepterer ukritisk Get sine pompøse fakturaer. Du går inn på en avtale med bredbånd som kanskje ikke kan brukes. Det fungerte ikke for meg, deretter forteller de jeg vil bli belastet jeg med bruddgebyr hvis jeg våger å si opp avtalen. Altså aksepterer de ikke en reklamasjon. Mitt kundeforhold startet med problemer med en gang. Jeg fant ikke 5G nettet. Jeg har brukt masse tid på bare å finne bredbånds nettet! Jeg kunne selvfølgelig ikke si opp det gamle. Jeg er avhengig av et godt nett. Jeg snakket og snakket med kundeservice, tilslutt var det en som forklarte at det var to nett som kom med pakken. Det ene kunne knapt brukes. På det falt pc og nettbrett ut hele tiden. Det var helt normalt sa kundeservice. (Hvorfor i all verden er det der da?) 5G nettet derimot - var mye bedre. Jeg måtte søke opp det. Men min pc kunne ikke finne nettet. Kundeservice forklarte at det var bare å fortsette å søke. evt ta kontakt med selger av pc og få hjelp til med innstillinger på nettverkskortet. Ikke på noe tidspunkt fikk jeg opplyst at svært mange pc'er og andre enheter IKKE kan ta 5G nettet til Get. Jeg har brukt uendelig mye tid på dette. Over en time brukte jeg i telefonen med kundeservice siste gang. Som selvfølgelig var fullstendig klar over hvorfor jeg ikke kunne bruke Get bredbånd. Etter samtalen undersøkte jeg 5G nett, og hvorfor det ikke var mulig å bruke. Jeg forstår da at selger har lurt meg. Etter mye om og men meldte jeg fra på chat at jeg ville heve avtale - at det er reklamasjon. Avtalen er brutt av Get. Den siste jeg snakket med kunne fortelle at jeg var velkommen til å heve avtalen, men at jeg ville bli fakturert for bruddgebyr(?) Hun forklarte at det "andre" nettet fungerte utmerket. Det som den forrige sa ikke fungerte. Og som jeg sa at jeg ikke kunne bruke. Hun avbrøt meg ustanselig og sa - jo det fungerer, jo det fungerer, jo det fungerer. Du får faktura på bruddgebyr. Du må betale, betale, betale.. Det er noe galt med din pc. Det er noe galt med alt du har som ikke skjønner hvilket fantastisk produkt vi leverer. Sånn snakker de til deg hvis du har en bundet avtale. Den ene ansatte er mer usympatisk enn den andre. Jeg har gjort opptak av samtalene hvor de motsier hverandre grenseløst. Hun på kundeservice gledet seg i tillegg til å ta saken til Forliksrådet. Sa hun. Get har ingen FB side eller hjemmeside hvor man kan legge igjen spørsmål eller gi en kvalitets vurdering. Det går ikke an å komme i kontakt med Get på epost. Pr telefon har de kun et 5 sifret nummer som er dyrt å ringe, og setter deg evig lang kø. For tilslutt å komme frem til en person som heller ikke har kunnskap om produktene. Og som mest sannsynlig sitter i et annet land. På fakturering har de engasjert Lindorff som er et profesjonelt inkassobyrå. Smart. Get tar avgjørelsen på om du har fått det du har betalt for eller ikke, deretter pusher de Lindorff på kundene helt frem til Forliksrådet. Og gjerne litt til hvis nødvendig. I skrivende stund har Lindorff laget "inkassosak". De hevder at jeg ikke har betalt faktura på vås og fjas. Dette skal du vite hvis du går inn i et kundeforhold med GET. Du får kaskader av fakturaer på ikke avtalte tjenester fra Lindorff. Det er umulig å forstå fakturaene. Du kommer ikke ut av en avtale uten å bli avkrevd bruddgebyr. De aksepterer ikke dine opplysninger om at produktet ikke holder hva selger har lovet.