Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telia Bredbånd
1.8
757 verifiserte omtaler

Telia Bredbånd omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

1.8
Dårlig
757 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#67
Forferdelig
Telia Bredbånd er rangert
#67 av 67 fiberleverandørerer
10%
Forferdelig
10% anbefaler Telia Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 757 omtaler om Telia Bredbånd

FILTRER OMTALER
46
21
36
117
537
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telia Bredbånd
Telia Bredbånd har 757 verifiserte omtaler på Bytt.no

Helt horribel kundeservice

Omtale av  Bms

Vi mistet Internett forbindelsen og det beste Get kunne gjøre var å sende en tekniker etter 1 UKE. Denne tekniker kommer i tidsrommet 8.00 - 12.00. Det vil si at i tillegg til å være uten Internett i en uke må jeg også ta en halv fridag fra jobben... Aldri opplevet så dårlig service!!

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telia Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Elendig dekning

Omtale av  Bente S

Har kun dekning i stua der ruteren er. Om jeg beveger meg 5 meter unna blir dekningen dårlig og faller ut hele tiden. Kan ikke bruke nettet i loftstua/soverom/kjøkken. Helt elendig.

Hadde GET en gang, ALDRI igjen!

Omtale av  Jerker G

Dårlig kundeservice, ræva hastighet (ikke fiber), plunder med fakturaer stadig.. Styr unna og sørg for at borettslaget ikke velger GET som leverandør! Nå er dere advart.

Talentløst

Omtale av  Irritert-Kunde

Skulle aldri gått ifra canal digital! Get nytter ikke, både nett og tv går konstant opptil flere ganger i uken og helt uten forvarsel. For en amatørbedrift...

Faller ut

Omtale av  Trondheim S

Nettet har falt ut 7 ganger på den tiden jeg brukte på å lese omtalene som var skrevet her. Ekstremt ustabilt!

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Elendig kundebehandling

Omtale av  Unni S

Jeg har selv hatt get og er kjempeglad jeg slipper de lengre, men en sønn sliter med Get. Grunn er den boxen han fikk MEN den ble returnert da jeg selv kjørte han til posten hvor den ble returnert. Men han får innkasso o.s.v og beskjed betale flere tusen da box ikke returnert, MEN den ble sendt på posten. Sønn sliter veldig pga dette da ikke vet hva gjøre snart. Elendig behandling av kunder noe jeg og har ærfart.

Helt forferdelig

Omtale av  Irene H

Det er en helt klar grunn til at Get ikke har noen nettside hvor kunder kan legge igjen sin erfaring med Get. Det ville tatt seg ut. Noen har allikevel klart å opprette en Facebookside som er uoffisiell. Her kan folk beskrive sin erfaring. Søker man på Get på Facebook, kommer denne opp. https://www.facebook.com/pages/Get/184191141609230 Nesten 1200 mennesker har gitt sin vurdering. Som nå ligger 1,4. "Elendig". Get har overlatt all fakturering til Lindorff som aksepterer ukritisk Get sine pompøse fakturaer. Du går inn på en avtale med bredbånd som kanskje ikke kan brukes. Det fungerte ikke for meg, deretter forteller de jeg vil bli belastet jeg med bruddgebyr hvis jeg våger å si opp avtalen. Altså aksepterer de ikke en reklamasjon. Mitt kundeforhold startet med problemer med en gang. Jeg fant ikke 5G nettet. Jeg har brukt masse tid på bare å finne bredbånds nettet! Jeg kunne selvfølgelig ikke si opp det gamle. Jeg er avhengig av et godt nett. Jeg snakket og snakket med kundeservice, tilslutt var det en som forklarte at det var to nett som kom med pakken. Det ene kunne knapt brukes. På det falt pc og nettbrett ut hele tiden. Det var helt normalt sa kundeservice. (Hvorfor i all verden er det der da?) 5G nettet derimot - var mye bedre. Jeg måtte søke opp det. Men min pc kunne ikke finne nettet. Kundeservice forklarte at det var bare å fortsette å søke. evt ta kontakt med selger av pc og få hjelp til med innstillinger på nettverkskortet. Ikke på noe tidspunkt fikk jeg opplyst at svært mange pc'er og andre enheter IKKE kan ta 5G nettet til Get. Jeg har brukt uendelig mye tid på dette. Over en time brukte jeg i telefonen med kundeservice siste gang. Som selvfølgelig var fullstendig klar over hvorfor jeg ikke kunne bruke Get bredbånd. Etter samtalen undersøkte jeg 5G nett, og hvorfor det ikke var mulig å bruke. Jeg forstår da at selger har lurt meg. Etter mye om og men meldte jeg fra på chat at jeg ville heve avtale - at det er reklamasjon. Avtalen er brutt av Get. Den siste jeg snakket med kunne fortelle at jeg var velkommen til å heve avtalen, men at jeg ville bli fakturert for bruddgebyr(?) Hun forklarte at det "andre" nettet fungerte utmerket. Det som den forrige sa ikke fungerte. Og som jeg sa at jeg ikke kunne bruke. Hun avbrøt meg ustanselig og sa - jo det fungerer, jo det fungerer, jo det fungerer. Du får faktura på bruddgebyr. Du må betale, betale, betale.. Det er noe galt med din pc. Det er noe galt med alt du har som ikke skjønner hvilket fantastisk produkt vi leverer. Sånn snakker de til deg hvis du har en bundet avtale. Den ene ansatte er mer usympatisk enn den andre. Jeg har gjort opptak av samtalene hvor de motsier hverandre grenseløst. Hun på kundeservice gledet seg i tillegg til å ta saken til Forliksrådet. Sa hun. Get har ingen FB side eller hjemmeside hvor man kan legge igjen spørsmål eller gi en kvalitets vurdering. Det går ikke an å komme i kontakt med Get på epost. Pr telefon har de kun et 5 sifret nummer som er dyrt å ringe, og setter deg evig lang kø. For tilslutt å komme frem til en person som heller ikke har kunnskap om produktene. Og som mest sannsynlig sitter i et annet land. På fakturering har de engasjert Lindorff som er et profesjonelt inkassobyrå. Smart. Get tar avgjørelsen på om du har fått det du har betalt for eller ikke, deretter pusher de Lindorff på kundene helt frem til Forliksrådet. Og gjerne litt til hvis nødvendig. I skrivende stund har Lindorff laget "inkassosak". De hevder at jeg ikke har betalt faktura på vås og fjas. Dette skal du vite hvis du går inn i et kundeforhold med GET. Du får kaskader av fakturaer på ikke avtalte tjenester fra Lindorff. Det er umulig å forstå fakturaene. Du kommer ikke ut av en avtale uten å bli avkrevd bruddgebyr. De aksepterer ikke dine opplysninger om at produktet ikke holder hva selger har lovet.

Telia Bredbånd har 757 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telia Bredbånd mener

Telia Bredbånd

Har tilegnet profilen
Telia Bredbånd deltar på Bytt.no

Telia Bredbånd har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telia Bredbånd besvarer ikke omtaler

Telia Bredbånd har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telia Bredbånd henter ikke inn tilbakemeldinger

Telia Bredbånd benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR