Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Da internett tjenester er det som flest mennesker klager på så er dette en av de gange Get ihvertfall ikke fortjener pepper. Jeg hadde bindingstid hos GET, hadde 350/350+TV for 600 i måneden, og min binding går ikke ut før i mars 2019. Jeg var nå i den klemma at jeg måtte flytte grunnet jobb, og Get kunne ikke levere til min nye adresse. Dette skulle ha medført ett bruddgebyr. Den supertrivelige kundeveilederen jeg ikke husker navnet på sa at siden de ikke kunne levere så skulle han gjøre sitt beste på å få strøket meg av bruddgebyret siden jeg egentlig Ikke ville ha noen andre en dem, og at det var noe som ville gi kunder større grunn til å velge dem igjen. Og "lo and behold" jeg fant ut i går at det løftet ble holdt. Dette var dessverre ett "protokollbrudd" og denne kundeveilederen hadde visst ikke lov å love meg dette fikk jeg vite av en annen kundebehandler. Men, Kjære Get. Det at din kundebehandler gjorde dette kjøpte dere en 5 stjerners fra meg. Han hjalp meg når jeg satt i en klemme og det sette jeg pris på. Denne veilederen sørget ikke bare for at dere får 5 stjerner fra meg men også at så fort jeg nå får slått meg til ro, så ønsker jeg å bli medlem hos dere igjen. Andre selskaper har vært vrange og usympatiske til at andre befinner seg i en ny livssituasjon, men det at dere viste fleksibilitet til en kunde som måtte bryte kontrakten mot sin egen vilje, det er slike ting som jeg tar av meg hatten for. Så takk. Håper dere gir denne ansatte ett tegn på takknemlighet for dette for det fortjener han. God omtale er bedre lønn enn ett lite overfladisk bruddgebyr.
Har vært kunde gjennom borettslaget vårt i 3 år nå, og har foreløpig lite å klage om. Fikk bra hjelp av kundeservice for å få alt opp å gå. Selv om selgeren først prøvde å selge meg en bredbåndpakke som de ikke kunne levere meg på min adresse, så fikk jeg ordnet opp i dette. Hastigheten er som regel bra, noe tregere hastighet i rushtiden av og til, men som regel klarer de å holde de 60 Mbit som jeg betaler for. Får også sms med driftsmeldinger om noe skjer i nærheten der jeg bor, så det er helt topp. Hastigheten kunne ha vært bedre til prisen.
Nettet mitt er kjapt! Men det betyr lite når det er så ustabilt som det er!
Dårlig forbindelse. Internettet faller ut daglig. Jeg ringer kundeservice ukentlig uten at de vet hva det er. Sa at jeg ikke hadde samme problem hos tidligere leverandør. Fikk spørsmål om hvorfor jeg byttet fra tidligere leverandør når det var så bra der.
Get leverer helt OK bredbånd til en forholdsvis høy pris. Vi har kun bredbånd og ikke TV fra Get.
Vår erfaring med GET: Vi er et arbeidskollektiv i oslo. Vi har ventet på nett i 4 mnd på arbeidsplassen. Det tok 1 mnd før GET reagerte på gjentatte bestillinger. 2 mnd før monteringen kom med kort forvarsel. Nå har router stått her uten funksjon i nok en måned. Alt er koblet til men GET kundeservice har ikke klart å koble nettet til. Nå har både vi som leietagere ringt, eier har ringt OG sjefen for borettslaget har ringt flere ganger til ingen nytte. Det ser ut som om ingen sak har blitt registrert eller at kundeservice ikke gidder å registrere den. Vi har også erfart at kundebehandlerne uten unntak har virket leie, irriterte og dårlig disponert til å ta i mot våre henvendelser, til tross for vår tålmodighet og gode folkeskikk. Det virker også som om kundeservice ofte har manglende kunnskap om egne prosedyrer. Oppsummert: Bedritent selskap. Ikke konkurransedyktig. Unngå hvis over hodet mulig. Bedriten kundeservice besatt av det absolutt værste av sutrete, sure tenåringer. Bedritent og ustabilt nett (har hatt GET før.) UNNGÅ DETTE SELSKAPET OM OVER HODET MULIG. SCAM! TV er et dødt medie og ikke verdt et langvarig forhold med et kundefientlig steinalderselskap.
Fungerer aldri, koster masse penger, dritt dårlig. Alltid noe problemer med nettet, og det er helt latterlig treigt.