Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har ikke ord for hvor dårlig oppetid vi har hatt på nettet som er levert fra get. Vi har ringt og mailet klager opptil flere ganger nå, de har vært hos oss 2 ganger uten å finne noe. De sier at det ikke er noe problemer med linjen og de ser ikke noe feil med den. Altså en mer brukt setning tror jeg ikke du kan få fra get. De sier at problemet er inne hos oss selv om det er blitt sjekket flere ganger. Helt fantastisk at de får lov til å drive slik i 2018. Noe mer ubrukelig en GET tror jeg du må lete lenge etter.
Rett og slett forferdelig, spesielt når det kommer til vinteren. De har alltid problemer og har alltid svakt nett. Jeg har blitt spurt om jeg vil "oppgradere" nettet mitt flere ganger og har takket ja alle gangene, men det er absolutt ingen forskjell selv om du betaler mer.
Da internett tjenester er det som flest mennesker klager på så er dette en av de gange Get ihvertfall ikke fortjener pepper. Jeg hadde bindingstid hos GET, hadde 350/350+TV for 600 i måneden, og min binding går ikke ut før i mars 2019. Jeg var nå i den klemma at jeg måtte flytte grunnet jobb, og Get kunne ikke levere til min nye adresse. Dette skulle ha medført ett bruddgebyr. Den supertrivelige kundeveilederen jeg ikke husker navnet på sa at siden de ikke kunne levere så skulle han gjøre sitt beste på å få strøket meg av bruddgebyret siden jeg egentlig Ikke ville ha noen andre en dem, og at det var noe som ville gi kunder større grunn til å velge dem igjen. Og "lo and behold" jeg fant ut i går at det løftet ble holdt. Dette var dessverre ett "protokollbrudd" og denne kundeveilederen hadde visst ikke lov å love meg dette fikk jeg vite av en annen kundebehandler. Men, Kjære Get. Det at din kundebehandler gjorde dette kjøpte dere en 5 stjerners fra meg. Han hjalp meg når jeg satt i en klemme og det sette jeg pris på. Denne veilederen sørget ikke bare for at dere får 5 stjerner fra meg men også at så fort jeg nå får slått meg til ro, så ønsker jeg å bli medlem hos dere igjen. Andre selskaper har vært vrange og usympatiske til at andre befinner seg i en ny livssituasjon, men det at dere viste fleksibilitet til en kunde som måtte bryte kontrakten mot sin egen vilje, det er slike ting som jeg tar av meg hatten for. Så takk. Håper dere gir denne ansatte ett tegn på takknemlighet for dette for det fortjener han. God omtale er bedre lønn enn ett lite overfladisk bruddgebyr.
Har vært kunde gjennom borettslaget vårt i 3 år nå, og har foreløpig lite å klage om. Fikk bra hjelp av kundeservice for å få alt opp å gå. Selv om selgeren først prøvde å selge meg en bredbåndpakke som de ikke kunne levere meg på min adresse, så fikk jeg ordnet opp i dette. Hastigheten er som regel bra, noe tregere hastighet i rushtiden av og til, men som regel klarer de å holde de 60 Mbit som jeg betaler for. Får også sms med driftsmeldinger om noe skjer i nærheten der jeg bor, så det er helt topp. Hastigheten kunne ha vært bedre til prisen.
Nettet mitt er kjapt! Men det betyr lite når det er så ustabilt som det er!
Dårlig forbindelse. Internettet faller ut daglig. Jeg ringer kundeservice ukentlig uten at de vet hva det er. Sa at jeg ikke hadde samme problem hos tidligere leverandør. Fikk spørsmål om hvorfor jeg byttet fra tidligere leverandør når det var så bra der.
Get leverer helt OK bredbånd til en forholdsvis høy pris. Vi har kun bredbånd og ikke TV fra Get.