Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Latterlig dårlig kundeservice, helt komisk nå man ikke engang kan klage på en brukbar måte. Men dessverre betaler jeg enda selv om de ikke har levert hastigheten siden Get.no solgte til Telia. Så det er jeg som er idioten som ikke bare gir dem opp. Men nå er det nok.
Servicen er dritdårlig: - umulig å nå på telefon - serviceperson som kaster på røret - gjør ikke det som blir lovet av kundeservice Oppsummert - BARE ROT!! Stay away!
2023 så klarer de ikke å sende ut faktura på mail. Opplever også att nettet er variabel i hastighet. veggboksen/ wifi er av dårlig kvalitet.
I tillegg at internettet er dårlig er det umulig å få kontakt med kundeservice. Elendig nettside og.
At man må sitte i kø i 1 timer for å så snakke med noen som sier " sånn er det" er ekstremt provoserende
Veldig dårlig, verste service. Om du har lyst å være på telefon 2 timer og ikke få løst problemer vær så god!
Internett og TV bare forsvinner flere ganger i måneden helt uten videre. Må ofte vente lenge før det er tilbake. Helt latterlig at det skal være slik i 2022. Umulig å ha hjemmekontor med så liten pålitelighet til internettet. Ødelegger ofte en hel planlagt lørdag.