Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg byttet fra altibox fiber til Telia 5G og er veldig fornøyd med denne løsningen. Fikk en dørselger på døra og fikk spare 500kr og gratis strømmetjenester.
Tv signal hakker og bildet fryser. Dårlig spredning inne i leiligheten, selv med en ekstra aksess boks
Veldig dårlig har 750 som jeg betaler for og det kan henge i 4 minutter da ingen ting skjer
De hjelper ikke,når bredbåndet faller ut De lover å ringe,men gjør det ikke De sender heller ikke tekniker ,vistnok skal de sende etter tre dager,men det er bare bløff.Det tar tre kvarter med venting før de svarer på telefon
Tv og internett faller ut veldig ofte. Det skjer så ofte at det blir umulig å drive en virksomhet/bedrift med et internett som er borte i flere timer. Dette skjer alt for ofte.
Telia har brukt flere måneder på å oppgradere nettet i mitt område, med stadige bortfall av internett. I tillegg er det stadig fullstendige dropp i hastighet. Pr. dags dato betaler jeg for 100 mb/sek, men får maksimalt 12 mb/sek. Det finnes ingen mulighet til å nå dem om kvelden, og nettsiden deres er fullstendig inkonsekvent. Dette er meldingen som møter deg: Du får valget "Send oss en e-post", og deretter kan du velge: TV/Internett/Trådløst Bredbånd. Og så undervalget: Problemer/teknisk hjelp. Da dukker denne meldingen opp: "Vi har ikke mulighet til å behandle henvendelser om feil på bredbånd eller TV via e-post." Telia er fullstendig useriøse, og fullstendig uten respekt for kundene sine. Velg noe annet enn denne grådige og kyniske utsugeren. Dyrt og dårlig er konklusjonen.
Hver gang det er noe galt, men en vente 30min på kundesupport, og deretter bruker de 20min på å løse problemet da de først må samle masse informasjon de egentllig burde ha, gitt at vi er kunder der.