Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har hatt Get tvunget på meg via borettslaget. Jeg har hatt Vikenfiber i 7 år uten noen som helst problem fra den dagen den ble montert. Nå har jeg hatt GET i 1,5 år. I løpet av denne tiden har de byttet forsterkere/rutere 3 ganger og fortsatt videre så er nettet ekstremt ustabilt. Det funker den ene timen og neste timen kræsjer det totalt. Her om dagen ringer jeg kundeservice, tar meg i gjennomsnittet 20-25 min ventetid, prater med dem i 8 minutter og plutselig avbryter han samtalen og ringer ikke opp igjen. Venter 20 minutter igjen på å få snakke med noen i kundesenteret igjen, denne personen har ingen clue av hva som foregår. Etter 3 forsterker/ruter bytte så er den ekstremt ustabilt, og etter 1,5 år er det fortsatt enda mer problemer enn det var i utgangspunktet. Det er det værste nettet jeg har vært borti, selv i utlandet både i Africa og i Spania leverer dem 100 × bedre service og nett enn det Get gjør. Hvis du er en gamer eller er avhengig av nett like mye som meg så er denne nettleverandøren din værste mareritt!
Vi hadde nett-tilkobling nede flere ganger (hele dagen) i løpet av en uke. Kunne ikke ringe kundeservice også! Jeg ventet 30 minuter ingen svar. Jeg vil pengene mine tilbake!!
Jeg bor i kommunal leilighet og har da get i husleien sier kommunen. Når jeg endelig får tak i get så nekter de. Jeg har kranglet med de i 5 år. Jeg har fått regning og betalt og kommunen har også betalt. Så det har blitt betalt dobbelt. Da skal jo jeg ha tilbake pengene mine. Men det får jeg ikke. Nå har jeg blitt flyttet til en anne bolig og måtte faktisk betale 1600 kr 2 ganger før flyttingen. Og så sluttet de å sende regningen og sperret alt. Og når jeg ringer de så slenger de på røret
Kommer til å gå bort fra Tafjord. Har blitt skikkelig søppel. Elendig hastighet, langt langt under lovd hastighet. Trådløs er bare skit. Tvbilde hakker. Etterslep. Usynkronisert lyd/bilde. Leverer ikke høy oppløsning må skjermen, skit sagem. Hold dere unna dette
Vi betaler max pris for den høyeste hastigheten i huset vårt. Vi har gjennom 3 år hatt besøk av Get hele 13 ganger, og hver eneste gang så forteller de oss at "ingenting er galt" før det igjen er tregt. Kundeservice er frekke og gir absolutt ingen veiledning til hvordan jeg kan forbedre nettet mitt. Uavhengig av hvor i huset jeg befinner meg er det til enhver tid ekstremt sakte nett. Periodevis er det også 1 uke eller 2 hvor nettet ikke fungerer i det hele tatt. Sist gang dette skjedde brukte Get 2 uker på å komme å fikse nettet . Anbefaler det på ingen som helst måte til noen andre
Har 750 linje fra GET, nå Telia. Får sjeldent mer enn 500 tross ingen annen aktivitet på linja og kabel rett i pc. som regel detter det ned på 2-300.. Hver gang jeg ringer inn å klager lover de å se på saken, men det skjer jo aldri.
Uansett hvor bra pakke du har, så er nettet like treigt å dårlig.. og er ofte nettet plutselig blir borte også