Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Nettet ble pluteselig nede og vi er inne på uke 2 uten hjelp og uten kompensasjon eller oppfølging fra Telia. Har prøvd å ringe samt chatte med dem for å få hjelp. I tillegg til mangelfull hjelp så er ventetid på telefon alltid minimum 1,5h og chatt 2h, selv om du tar kontakt rett etter åpning. På tide å bytte til en seriøst aktør.
Veldig hakkende sendinger i det siste. Tidvis dårlig ved direkte streaming.
Ikke helt stabilt, kutter mange ganger om kvelden/natten, ellers bra
De ville hevne seg da jeg sa opp innen bindingstiden og maksimerte avbruddsgebyret jeg måtte betale. De krevde i tillegg å få sendt tilbake 5g modem og router. Avbruddsgebyret blir da å regne som en straff og ikke betaling for router/modem..
Vært uten nett i ei uke. Det eneste som er stabilt fra Telia, er fakturaene de sender
Det nye grensesnittet for TV er utrolig nok enda dårligere enn det gamle. Jeg tar opp mange programmer, og det arkivet jeg hadde er nå bare surr.
Mye nedetid for bredbåndet og dårlig kommunikasjon fra selskapet, leverer ikke en god tjeneste