Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi hadde Get som vi ikke var fornøyd med og Telia har gitt oss dårligere nett, som er ubrukelig til tider. Servicen er på det nærmeste ikke tilstedeværende. Pass dere for å signere avtale med dem da de har avtaler som gjør at du blir automatisk knyttet til dem over lang tid, mens prisen stiger raskere enn andre selskaper. Pass dere for dette selskapet!
Latterlig dårlig kundeservice, helt komisk nå man ikke engang kan klage på en brukbar måte. Men dessverre betaler jeg enda selv om de ikke har levert hastigheten siden Get.no solgte til Telia. Så det er jeg som er idioten som ikke bare gir dem opp. Men nå er det nok.
Servicen er dritdårlig: - umulig å nå på telefon - serviceperson som kaster på røret - gjør ikke det som blir lovet av kundeservice Oppsummert - BARE ROT!! Stay away!
2023 så klarer de ikke å sende ut faktura på mail. Opplever også att nettet er variabel i hastighet. veggboksen/ wifi er av dårlig kvalitet.
I tillegg at internettet er dårlig er det umulig å få kontakt med kundeservice. Elendig nettside og.
At man må sitte i kø i 1 timer for å så snakke med noen som sier " sånn er det" er ekstremt provoserende
Veldig dårlig, verste service. Om du har lyst å være på telefon 2 timer og ikke få løst problemer vær så god!