Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det var stadig treg internettlinje, som ble unnskyldt med at det måtte skyldes andre faktorer enn Get. Fikk ikke hastigheten man betalte for. Etter bytte til annen leverandør var det merkbar bedring i hastighet, og det var ingen problemer med hastigheten. Hva som var bra: Bredspektret tilbud av tjenester, imøtekommende på get bokser og router. Hva som kan bli bedre: Øke hastigheten til kunder som rapporterer om gjentagende lav hastighet på linjen.
Nettet fungerer ikke på soverommet mitt. Har til og med fått Internett-forsterker, men nettet hopper fortsatt inn og ut hele tiden. Det fungerer så utrolig dårlig, og ser at veldig mange andre ikke er fornøyd. Get burde seriøst få orden på dette.
Etter at nettet til GET i Trondheim ble "oppgradert", forsvant fast-IP som produkt, og nettet ble mer ustabilt. Utrolig dårlig kundeservice også !
De flår privatkundene og gir vekk til borettslag og større organisasjoner. STOR tommel NED!!!
Ser på nett tv via god pc og må oppdatere hele tiden. Detter ut i perioder med mye trafikk. Usedvanlig irriterende.
Bare tull hele tiden. Nett og TV nede hele tiden, og de holder aldri fristene de lover. Får beskjed om at ting skal bli fikset hver dag, men skjer aldri noe. Anbefaler folk på det sterkeste å holde seg langt langt unna.
Ingenting er bra med get. Internettet er dårlig og de lurer folk til å forsette å ha den samme sliten.