Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har vært kunde gjennom borettslaget vårt i 3 år nå, og har foreløpig lite å klage om. Fikk bra hjelp av kundeservice for å få alt opp å gå. Selv om selgeren først prøvde å selge meg en bredbåndpakke som de ikke kunne levere meg på min adresse, så fikk jeg ordnet opp i dette. Hastigheten er som regel bra, noe tregere hastighet i rushtiden av og til, men som regel klarer de å holde de 60 Mbit som jeg betaler for. Får også sms med driftsmeldinger om noe skjer i nærheten der jeg bor, så det er helt topp. Hastigheten kunne ha vært bedre til prisen.
Nettet mitt er kjapt! Men det betyr lite når det er så ustabilt som det er!
Dårlig forbindelse. Internettet faller ut daglig. Jeg ringer kundeservice ukentlig uten at de vet hva det er. Sa at jeg ikke hadde samme problem hos tidligere leverandør. Fikk spørsmål om hvorfor jeg byttet fra tidligere leverandør når det var så bra der.
Get leverer helt OK bredbånd til en forholdsvis høy pris. Vi har kun bredbånd og ikke TV fra Get.
Vår erfaring med GET: Vi er et arbeidskollektiv i oslo. Vi har ventet på nett i 4 mnd på arbeidsplassen. Det tok 1 mnd før GET reagerte på gjentatte bestillinger. 2 mnd før monteringen kom med kort forvarsel. Nå har router stått her uten funksjon i nok en måned. Alt er koblet til men GET kundeservice har ikke klart å koble nettet til. Nå har både vi som leietagere ringt, eier har ringt OG sjefen for borettslaget har ringt flere ganger til ingen nytte. Det ser ut som om ingen sak har blitt registrert eller at kundeservice ikke gidder å registrere den. Vi har også erfart at kundebehandlerne uten unntak har virket leie, irriterte og dårlig disponert til å ta i mot våre henvendelser, til tross for vår tålmodighet og gode folkeskikk. Det virker også som om kundeservice ofte har manglende kunnskap om egne prosedyrer. Oppsummert: Bedritent selskap. Ikke konkurransedyktig. Unngå hvis over hodet mulig. Bedriten kundeservice besatt av det absolutt værste av sutrete, sure tenåringer. Bedritent og ustabilt nett (har hatt GET før.) UNNGÅ DETTE SELSKAPET OM OVER HODET MULIG. SCAM! TV er et dødt medie og ikke verdt et langvarig forhold med et kundefientlig steinalderselskap.
Fungerer aldri, koster masse penger, dritt dårlig. Alltid noe problemer med nettet, og det er helt latterlig treigt.
Bredbånd fra get er alltid nede, har ringt 50+ ganger i løpet av de 3 siste månedene men fremdeles ikke blitt ordnet opp i. Ville ikke anbefalt dette som en bredbåndløsning.