HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Your company is very good compared with the one i had in the previous house, and up to what i hear from other friends and there problems with internet i feel really satisfied.
Bra kunde sørvis, kunden i fokus👑, Rask behandling.
Vi har fiber line her Ikke bra og ikke dårlig, mellom. Vi bestilte hastighet 500 Mbps og fikk 300 Mbps alltid fra bestilte dato.
Dette gikk fort og på en meget profesjonel måte. Mitt møte med kondeservice for bestilling var meget hyggelig og de kunne hva de snakket om.
Jeg ble oppringt av Homenet. En mann ga et tilbud som overfladisk sett hørtes ok ut (bortsett fra 12 måneders bindingstid). Jeg sjekket omtalen av Homenet som var forferdelig. Jeg ble oppringt av samme mann senere og forklarte at jeg ikke var interessert i å skifte. Etter dette ringte han meg igjen og han fikk samme svar. En dag senere, samme mann ringte, fikk samme svar. Fem minutter etterpå ringte han igjen fra samme nummer, og la på straks jeg svarte. IKKE SVAR hvis de ringer!!!
Alltid god hjelp å få når jeg har spørsmål, hyggelige kjappe kundebehandlere.
Kundeservice på Homenet er fantastisk, de lytter, de forstår og de gjennomfører i samarbeid med kunden. 👍
Hei, Vi takker for din fantastiske omtale her på bytt.no! Vi håper å forsette slikt, skulle det være noe er det bare å ta kontakt! Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Homenet leverer for tiden den billigste linja og når den fungerer er alt lekkert. Men i løpet av ca ett år har linja vært helt nede i noen timer fem ganger, har også hatt perioder med packet loss og lavere hastighet enn vanlig som igjen gjør det vanskelig å bruke nettet effektivt. I kontakt med kundeservice er de stort sett hyggelig men meget variabelt hvor mye kunnskap de sitter på og om de kan hjelpe deg.
Hei, Vi ønsker selvsagt å kunne levere deg og kunder hos HomeNet en god og stabil linje til den besteprisen. Vi ønsker å finne en permanent løsning på problemet du opplever og derfor ber deg ta kontakt med oss på telefon for et videre feilsøk. Gjerne referer til kundebehandler at du har vært i kontakt med oss her på bytt.no Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Jeg er meget fornøyd. Takker så masse for god service å ikke minst rask service fra dere. Jeg vil anbefale alle mine venner å ringe dere for ett tilbud.
Hei, Dette er veldig hyggelig å høre! Vi takker for din omtale her på bytt.no og håper vi kan forsette å gjøre deg fornøyd! Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Får det jeg betaler for. Litt dårlig info på kundeservice. Noe venting på telefon. Veldig greit at man svarer innen rimelig tid pga at det er 5 sifret nr. Kanskje vi kunder kan få et nr som ikke trenger å koste noe.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no! Dette skal jeg ta videre, hvis ikke skal vi være tilgjengelige på chat der vi også kan bistå med det meste. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Veldig fornøyd med service og hjelp hos homenet. Alltid serviceinnstilte og klare for å hjelpe når du tar kontakt.
Useriøst. Holder ikke avtaler. Leverer ikke varer. Kunnskapsløse support. Support høres ut som 15 åringer med etter skoletid jobb. Styr unna dette selskapet hvis du kan.
Hei Børre! Vi takker for din omtale her på bytt.no. Vi ønsker selvsagt å levere den varer du betaler for, og må bare beklage at du har opplevd kundeservicen slikt. Ta kontakt med oss på telefon eller chat, for et videre feilsøk. Slik at vi sammen kan finne en løsning her, gjerne referer til at du har vert i kontakt med oss på bytt.no! Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
En hyggelig og opplysende samtale, men prisøkningen det siste året har vært skuffende, samtidig som vi til tider har dårlig nettforbindelse, og som vi har prøvd å få bedret i samarbeide med dere, men uten resultat. Prisen står ikke i samsvar med det som blir levert.
Hei, Slik skal det ikke være, selvsagt skal du ikke betale for en tjeneste du ikke får, derfor ønsker vi på teknisk å ta et videre feilsøk med deg. Anbefaler deg derfor å ta kontakt med oss på chat eller telefon. Når det kommer til pris og økning, kan du ta kontakt med salgs avdelingen så kan dere sikkert ordne er god avtale! Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Ingen spesielle anmerkninger foreløpig, har fått hjelp.
Hei, Vi beklager at du har opplevd trøbbel med registrering av e-faktura, vi prøver å gjøre det enklest mulig for alle kundene våre. Ser du skriver du har fått hjelp til dette, skulle du eller andre ha spørsmål angående dette kan dere lese mer om dette på: https://www.homenet.no/efaktura-og-avtalegiro/ Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Får hjelpen jeg trenger. Forståelsefulle, løsningsoriienterte. Har ikke noe å klage på. Hyggelig og alltid villig til å hjelpe og finne gode løsninger. Jeg anbefaler dere alltid.
Hei Janne, Dette blir vi veldig glad for å høre! Vi håper vi kan forsette å gjøre deg fornøyd, skulle det være noe er det bare å ta kontakt! Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support Vi takker for din omtale her på bytt.no!
Veldig fornøyd så langt 😀 hyggelige folk som jeg har vært i kontakt med.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no! Dette er utrolig hyggelig å høre! Vi ønsker å forsette med dette, skulle det være noe er det bare å ta kontakt! Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support