HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig snill kundebehandler på faktura avdeling og jeg har alltid et bra forhold med homenet.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no! Dette ønsker vi å opprettholde fremover, skulle det være noe er det bare å ta kontakt! Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
De var veldig hyggelig når jeg først ringte og forhørte meg og bestilte bredbånd. Så måtte jeg be om å utsette dato for installasjon med 6 måneder pga sykdom. Da forandret tonen seg drastisk. Kundebehandler ville ikke si hele navnet sitt, ikke sette meg over til eller oppgi navnet til overordnede men ba meg finne navnet selv. Kundebehandleren sa at de ville sende meg et ekstra gebyr på kr 2.500,- for å utsette installasjon i 6 måneder pga sykdom!
Er ganske fornøyd med heile pakken, både som leverandør og på kundeservice. 👍
Hei, Vi takker for din positive omtale her på bytt.no Kenneth, vi ønsker å levere deg og andre kunder best mulig kundeservice og hastighet. Derfor ber vi deg ta kontakt med oss på telefon for et videre feilsøk, slik at vi kanskje kan forbedre din hastighet. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Blir loset gjennom mine problemer uten stress å får alltid den hjelpen jeg trenger. Har ikke noe negativt å si om dere.
Hei, Turid godt å høre du er fornøyd og du har fått den hjelpen du trenger! Vi takker for din omtale her på bytt.no Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Modem har ofte problemer. Idag ventet jeg veldig lenge på tlf for å få hjelp. Men andre ganger går det veldig raskt.
Jeg er utrolig fornøyd med hastigheten på HomeNet. Jeg er kjempe fornøyd. Veldig bra kundeservice å. :)
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no! Godt å høre du er fornøyd, skulle det være noe er det bare å ta kontakt for en hyggelig samtale. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Forferdelig dårlig dekning. Vi kan ikke lese en alminnelig nettavis før nettet detter ut. Har kontaktet kundeservice flere ganger hvor de sier problemet er linjen og at de skal rense den, men ingen bedring skjer.
Hei, Maria slik skal det selvsagt ikke være, har vi ikke greid å løse dette problemet må vi kanskje sende ut en montør for å fikse dette. Derfor ønsker jeg at du kontakter oss for et videre feilsøk, gjerne referer til at kundebehandler at du har hvert i kontakt med oss her på bytt.no Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Det drøyde og rakk mange uker før oppkoblingen skulle skje. Da endelig dagen kom, ble nettet vi hadde med Telenor stengt og vi fikk melding om at nå var vi koblet opp til Homenet, men det stemte ikke. Først da vi tok kontakt med kundeservice fikk vi beskjed om at det var en oppkoblingsfeil. Skulle rettes etter noen dager, men det fikk de ikke til, ny rettedato ble satt, men fortsatt ikke mulig å koble seg opp på nett. Vi tar kontakt og får beskjed om at alt er i orden, men når jeg ønsker mer info, da det fortsatt ikke virker, skal de ringe opp igjen, noe som ikke ble gjort. Resultat så langt er at vi har sittet uten husnett i et par uker. Det blir dyrt når man må bestille inn ekstra gb på ruter og mob nett.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no! Vi prøve å gjennomføre en smerte fri oppkobling for alle nye kunde, vi beklager at vi ikke har klart dette for deg! Når det kommer til rettet tid og avtale om å bli oppringt. Skal vi selvsagt holde dette, slik du har opplevd dette skal det ikke være! Så her må jeg bare beklage igjen, og du skal selvsagt ikke betale for de dagene du ikke hadde nett, gjerne ta kontakt med faktura så kan de helt sikkert ordne en kompensasjon for dette! Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Har alltid våre fornøyd me kunde servicen hyggelige folk der og finner alltid en løysning til slutt. :)
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no! Godt å høre du er fornøyd med oss, takk igjen for din positive omtale. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Alltid rask og hjelpsom kundeservice. De kan service.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no! Vi ønsker å levere rask og god service til alle HomeNet kunder. Godt å høre vi kunne gjøre deg fornøyd, skulle du oppleve noe problemer er det bare ta kontakt! Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Hyggelig kunde behandlere.
Hei, Vi takker for din positive omtale på bytt.no, dette liker vi å høre! Vi håper å fortsette slik, skulle det være noe ta kontakt med oss for en hyggelig samtale! Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Meget hyggelig og teknisk adekvat Support. I mitt tilfelle feil på eget utstyr.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no Supert å høre du er fornøyd med kundebehandlingen, godt vi kunne hjelpe deg med å finne feilen. Skulle du trenge hjelp til noe annet er det bare ta kontakt! Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Aldri hatt en verre leverandør enn homenet. Nettet går ned flere ganger daglig, og er meget tregt. Anbefales ikke.
Hei, Slik skal det ikke være Robin, her ønsker vi selvsagt å finne en løsning på problemet du opplever. Derfor ønsker jeg at du tar kontakt med oss, slik at vi kan ta et videre feilsøk med deg. Gjerne referer til at du har hvert i kontakt med oss på bytt.no Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Jeg har anbefalt til venner å kjøpe home nett. En venn av meg bestilt fra dere og kom montøren sa at vi kan ikke levere den adresse og gikk han. Da sender dere en regning på 2500kr. Nå må jeg betale for henne fordi det var dumt at jeg anbefalt home nett. Jeg skal si opp snart min abonment og dele i facebook osv. Jeg skal fortelle den i alt mulig sosial media og mine venner skal hjelpe og dele til hele Hedmark.
Hei, Vi ønsker selvsagt å kunne levere til alle adresser, noen oppkoblinger overskrider kostnaden vi dekker for oppkobling. Vi kan enda levere til deg som kunde, bare du selv må dekke ekstra kostnaden. Vi kan fremdeles levere til deg som kunde dersom du ønsker å dekke ekstrakostnaden selv. Oppfordrer vennen din å ta kontakt med oss for å høre om andre alternativer. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Kjempe god på kabel ikke like bra på bredbånd men det er kanskje Telenor sin skyld.
Hei, John godt å høre du er fornøyd! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med er det bare ta kontakt for en hyggelig samtale. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Elendig nett, elendig kundeservice - huker deg fast med 12 mnd binding du ikke slipper fra uansett hvor dårlig nettet er. Blir bedt om å bruke kabel og superrutere for å oppnå ønsket fart. LOL.
Hei, Vi beklager at du har hatt en slik opplevelse, vi ønsker å levere alle HomeNet kunder er godt og stabilt nett. Selvsagt om vi ikke klarer å levere nettet du betaler for kan vi heller ikke holde deg til 12 mnd binding. Vi ønsker deg velkommen tilbake som kunde om du skulle ønske dette! Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support