HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
5 ganger har jeg fått ny rettetid. Har nettopp fått ny til i morgen kl 0600. Hva holder teknisk avdeling på med egentlig??? Ingen ydmyk beklagelse, kun at kundeservice må forholde seg til det de får beskjed om. Dette er for dårlig. Rett og slett forferdelig! I tillegg er nettet tregt når det fungerer.
HomeNet holdt ikke det de lovet med hastighet, og er utrolig trege til å gjøre opp med problemer.
Mistet nettet på fredag, og har siden hatt kontakt med kundeservice som sier at dem har folk på det. Men uansett, dag nummer fire uten nett er ikke direkte imponerende ovenfor betalende kunder. Styr unna.. mye tull med ustabil linje også.
Fikk avslag på fiber og bredbånd selvom jeg bor svært sentralt i Bergen. Da jeg bare har muligheter til å få Internett over telefonlinje så valgte jeg å gå for Homenet. Fikk oppgitt fra Telenor at linjen var god for 5Mbit hastighet. jeg var litt skeptisk men gikk for Homenet og de klarte å gi meg 15-16Mbit hastighet. 100% oppe tid. har ikke hatt noen problemer. *Hyggelig og profesjonell kundeservice *Bra produkter og hastigheter *Hyggelig pris og kampanje
Absolutely bad ISP. I pay for 10/1 and - when it is online - I get anything between 1.6/0.3 and 8.8/0.9 within a 5 min window, with constant packet loss (I'm in a city centre, not somewhere in the nowhere). And it's offline at least 3x per evening for about 3min each time. At least the customer service tries to help when I call / write them.
Bra kundeservice og behjelpelig når dette trengs. Har bare positive opplevelser med Homenet som leverandør
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no Veldig godt å høre! Vi er her for nettopp dette. Ha en fin dag. Med vennlig hilsen Filip HomeNet | Teknisk Support
Mye problemer med hastighet og svarstid og kundeservicen skylder bare på at det er oss, selvom vi har hatt problemer da det bare har vært en data på nett som bare har hatt et spill oppe.
Heisann, Vi takker for din omtale her på bytt.no Det er kjedelig når det oppstår problemer med hastighet, og det kan være veldig så frustrerende til tider. Vi opplever mange henvendelser på dette, og i mange tilfeller skyldes det opplasting på linje, altså bruk. Det er slik at ADSL abonnementer ofte har en veldig lav hastighet på opplasting (ca 1.Mbit) med mindre du har VDSL som kan tilby alt fra 2 - 20.Mbit på opplasting, helt avhengig av lengde på kabel mellom hovedsentral og bolig. Disse kabelene er som sagt utviklet en gang for mange år siden for bruk til fasttelefoni, og derfor er det utfordring å få høy kapasitet på bredbånd. Din situasjon er ukjent for meg, men håper informasjonen var til litt forklaring på ting som kan gjøres for å unngå en treg linje. Se om du har skylagring eller andre tjenester som benytter opplastingen på linja. Ha en fortsatt fin dag! Med vennlig hilsen Filip HomeNet | Teknisk Support