HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Absolutely bad ISP. I pay for 10/1 and - when it is online - I get anything between 1.6/0.3 and 8.8/0.9 within a 5 min window, with constant packet loss (I'm in a city centre, not somewhere in the nowhere). And it's offline at least 3x per evening for about 3min each time. At least the customer service tries to help when I call / write them.
Bra kundeservice og behjelpelig når dette trengs. Har bare positive opplevelser med Homenet som leverandør
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no Veldig godt å høre! Vi er her for nettopp dette. Ha en fin dag. Med vennlig hilsen Filip HomeNet | Teknisk Support
Mye problemer med hastighet og svarstid og kundeservicen skylder bare på at det er oss, selvom vi har hatt problemer da det bare har vært en data på nett som bare har hatt et spill oppe.
Heisann, Vi takker for din omtale her på bytt.no Det er kjedelig når det oppstår problemer med hastighet, og det kan være veldig så frustrerende til tider. Vi opplever mange henvendelser på dette, og i mange tilfeller skyldes det opplasting på linje, altså bruk. Det er slik at ADSL abonnementer ofte har en veldig lav hastighet på opplasting (ca 1.Mbit) med mindre du har VDSL som kan tilby alt fra 2 - 20.Mbit på opplasting, helt avhengig av lengde på kabel mellom hovedsentral og bolig. Disse kabelene er som sagt utviklet en gang for mange år siden for bruk til fasttelefoni, og derfor er det utfordring å få høy kapasitet på bredbånd. Din situasjon er ukjent for meg, men håper informasjonen var til litt forklaring på ting som kan gjøres for å unngå en treg linje. Se om du har skylagring eller andre tjenester som benytter opplastingen på linja. Ha en fortsatt fin dag! Med vennlig hilsen Filip HomeNet | Teknisk Support
Etter å ha insett at ingen vil bygge fiber ut til ødemarken der jeg bor kunne jeg kansje spare noen kroner på den treige adsl linja jeg har. Som sakt så gjort, og etter ei uke kom modem og brev om oppkobling i posten. Modemet ble koblet til men hastighet var fraværende. Etter en prat med kundeservice ble jeg fortalt at det tar noen dager før linja var oppe i full hastighet. Og etter tre dager nådde linja samme hastighet som jeg hadde hos Telenor. Modemet derimot har dårligere rekkevidde på wifi en Telenor sitt. Kundeservice fortalte meg enkelt og greit at det var ingen problem å bruke Telenor sitt modem så lenge det ble resatt først. Det ble gjort og alt fungerer godt. Homenet modemet lagres i skapet i tilfelle det skulle bli feil på linjen da homenet har tilgang til det modemet for feilsøking. Er veldi fornøyd med kundeservice, de ønsker å hjelpe, og på tec siden skjønner de hva du er ute etter når du ber om hjelp til noe. Trekker ei stjerne da modemet er en ganske simpel sak som ikke er no fryd for øyet. Er du i samme båt som meg og stuck med adsl får du akkurat det samme som Telenor tilbyr. Bare litt billigere.
Hallais Martin, Vi takker for din omtale her på bytt.no Dette var ordentlig bra å høre! Vi ønsker alltid å finne en løsning ved alle situasjoner. Det er som du sier leit at ikke modemet holder mål, men i ditt tilfelle løste det seg med bruk av et annet modem du hadde tilgjengelig, og det er jo flott! Vi håper i fremtiden å kunne tilby noe som kanskje kan stå litt mer i stil til ditt behov. Du får ha en flotters dag videre. Med vennlig hilsen Filip HomeNet | Teknisk Support
Dem skylder på Telenor sitt utstyr og dermed ikke kan hjelpe. Jeg var uten linje i 8 døgn, mens Telenor hev seg rundt og ga Telenor kunder en reservelinje etter 2 dager. Dem sier at Telenor tar sine egne kunder først. Veldig irriterende å sitte med en fungerende DSL linje uten å få kontakt med dhcp serveren til HomeNet. Styr unna vist du må bruke kobberlinje!
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no Jeg kjenner ikke til situasjonen her, men det høres veldig kjedelig ut, og jeg kan ikke tenke med hvor kjedelig det var for deg. Håper dette på en eller annen måte løste seg, ta eventuelt kontakt med oss så ser vi på en løsning. Med vennlig hilsen Filip HomeNet | Teknisk Support
I dag var den første dag. Jeg koblet modem men virket ikke. Ringte kundeservice for å få hjelp. Han sa at jeg må vente 30 til 40 minutter så skal det være i orden. Ringte etter 2 timer igjen men fikk svar at snart blir den i orden. Ringte 3dje gang fikk svar at det kan ta fra 1 til 2 dager at jeg skal få internett.
Hallo Amir, Vi takker for din omtale her på bytt.no Det er leit å høre at du har en slik opplevelse av å komme i gang med bruk av bredbåndet. Jeg kjenner ikke til årsaken til dette direkte, men jeg håper det løste seg for deg med en form for kompensasjon, hvis ikke er det bare å ta kontakt med oss å spørre etter Filip så skal vi se om vi finner en løsning. Med vennlig hilsen Filip HomeNet | Teknisk Support
Har ringt kundeservice et par ganger, kommer veldig raskt til.