HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har alltid møtt på hyggelige folk når jeg ringer. Har et forslag til dere: Når det er fellesfeil bør dere sende info om dette på SMS til oss berørte. Det hadde ført til mindre frustrasjon.
Utrolig dårlig!!! Først 3 dager og så 7 dager uten internett er ikke OK. Dette gjelder ikke bare meg, men hele borettslaget (eller kanskje hele Nabolaget? Who knows!)
Rask service. Ønsker rasker bredbånd enn det vi har nå.
Jeg fikk faktura krav og oppsigelselsgebyr på 500 kr to måneder etter at abonnementet skriftlig og muntlig var sagt opp. Jeg råder folk til å holde seg unna dette useriøse selskapet samt deres innkrevingpartner ARVATO Finance AS.
De få gangene jeg har trengt hjelp med noe får jeg raskt hjelp fra hyggelige kundebehandlere. Problem løses på sekunder. Konkurransedyktige priser. Anbefales.
Som regel har det gått bra. Feil har blitt rettet opp forholdsvis snart. Hyggelige kunde hjelpere, denne gangen gikk ikke så bra. Feilmeldingen ble ikke registrert i HomeNet. Lang ventetid, der bør dere bruke tilbakering slik som kundeservice i Homebase.
God hjelp på en hyggelig måte fra den jeg har vært i kontakt med.