HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Rask service. Ønsker rasker bredbånd enn det vi har nå.
Jeg fikk faktura krav og oppsigelselsgebyr på 500 kr to måneder etter at abonnementet skriftlig og muntlig var sagt opp. Jeg råder folk til å holde seg unna dette useriøse selskapet samt deres innkrevingpartner ARVATO Finance AS.
De få gangene jeg har trengt hjelp med noe får jeg raskt hjelp fra hyggelige kundebehandlere. Problem løses på sekunder. Konkurransedyktige priser. Anbefales.
Som regel har det gått bra. Feil har blitt rettet opp forholdsvis snart. Hyggelige kunde hjelpere, denne gangen gikk ikke så bra. Feilmeldingen ble ikke registrert i HomeNet. Lang ventetid, der bør dere bruke tilbakering slik som kundeservice i Homebase.
God hjelp på en hyggelig måte fra den jeg har vært i kontakt med.
Ingenting er bra. Tidenes dårligste kundeservice, selger produkter de ikke kan levere.
No er vi fri for både nett og tv for andre gang på kort tid å det skjer på bestandig på fredag. Sist var vi fri minst 4 dager å vi kontakta dem gang etter gang å vi fikk bare at dem e på saken å ikke noe mere informasjon. Å det var helg å dem sa det samme i helga vi shatta me dem, men sannheta var at dem tok helg å begynte å jobbe mandag igjen og da fikk dem årdna det. Dårlig at dem ikke tenker på oss mere. Dem vet at vi har ikke noe annet leverandør å velge mellom. Har vi det, så har vi bytta me en gang. ☹ No har vi vært ei heil helg uten nett igjen. Så snart det blir helg så driter dem i oss kundan å tar helg før dem fikser problemet. Det må da gå an å ha helge vakter som kan fikse problemer i helger også, sånn som dem som leverer strøm jobber på spreng for å fikse. Det er endel som er avhengig av nett på kontorarbeid på jobben.